فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: کلاهبردار میلیاردی توسط پلیس فتا دزفول شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 01 July 2019

سرهنگ روح اله گراوندی افزود: یکی از شهروندان بدلیل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی توسط فرد یا افرادی ناشناس شکایتی تنظیم کرد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان دزفول قرار گرفت.

وی افزود: استعلام های فنی و تخصصی مأموران پلیس در مورد نحوه انتقال وجه انجام و مشخص شد که متهم در یکی از کلاهبرداری‌های خود مبلغ ۳۳۵ میلیون ریال را از طریق دستگاه کارت خوان متعلق به حساب یک فروشگاه موبایل در یکی از استان‌های شمالی کشور منتقل کرده و مبالغ کلاهبرداری شده دیگر را به چهار حساب بانکی دیگرانتقال و جهت پول شویی از طریق کارت‌های حساب‌های مذکور از فروشگاه‌های مختلف خرید می کرده است.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: مأموران پلیس با هماهنگی قضائی و أخذ نیابت به استان مذکور اعزام شدند که در تحقیقات انجام شده از حساب‌های مقصد و نیز اقدامات اطلاعاتی در این خصوص موفق به شناسایی و ردیابی هویت متهم و محل اختفا وی شدند.

وی افزود: متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحت الحفظ به شهرستان دزفول منتقل شد.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از اشخاص مختلف در نقاط مختلف کشور اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی افزود: شناسایی مالباختگان جهت استرداد وجوه کلاهبرداری شده در دستور کار پلیس فتا شهرستان دزفول قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار