نتیجه نهایی ساماندهی بازار اجاره بها و مسکن در شهرستان گیلانغرب با حضور دادستان این شهرستان مشخص شد.
کد خبر: ۷۵۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 01 July 2019

پای دادستان گیلانغرب به افزایش قیمت مسکن باز شد / برخورد شدید با متخلفینبه گزارش خبرنگار تابناک، افزایش روز افزون و نامتعارف اجاره بهای مسکن در سال جاری در شهرستان گیلانغرب، اجاره نشینان را مستاصل کرده به طوری که آن‌ها دل نگرانی و مشکل خود را از طریق دادستان مردمی و عدالت پیشه و همچنین نهاد‌های نظارتی مرتبط مطرح کردند.

در همین راستا کارگروه ساماندهی بازار اجاره بها و مسکن با تلاش دادستان، کارشناسان شهرداری و همکاری بنیاد مسکن، اداره تعزیرات و اتاق اصناف به نتیجه رسید.

رامین حیدری دادستان شهرستان گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: طی تحقیقات انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته، دستور العملی صادر و شهرستان گیلانغرب به ۱۷ منطقه تقسیم شده که برای هر منطقه ارزش و قیمت گذاری انجام و فرمول محاسبه آن به تمامی بنگاه داران ابلاغ گردیده است.

وی در ادامه افزود: از بنگاه داران درخواست می‌شود که با توجه به مفاد بخشنامه عمل کرده تا بهبود نسبی در بازار مسکن و اجاره بها حاصل شود، تخلف از مفاد بخشنامه پیگرد قانونی شدید دارد و تصویر تمامی قرار داد‌ها باید در پایان هر هفته به اداره تعزیرات ارسال شود.

حیدری در پایان تصریح کرد: هر گونه تخلف که توسط مشتری در خصوص گرانفروشی و افزایش کرایه اعلام شود با نظارت تعزیزات حکومتی به جدیت پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار