استاندار آذربایجان شرقی، خواستار رعایت اصلاح الگوی مصرف برق در ساعات پرمصرف توسط مردم استان شد.
کد خبر: ۷۵۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 01 July 2019
 
محمدرضا پورمحمدی در بازدید از مرکز دیسپاچینگ شمال‌غرب کشور و نیروگاه برق تبریز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان صنعت برق در استان، بر ضرورت به‌روزرسانی سیستم و تکنولوژی تولید برق تاکید کرد و گفت: نیاز مردم و واحدهای تولیدی و صنعتی به برق، موضوعی انکارناپذیر است و مدیریت ارشد استان از هیچ تلاش و حمایتی در زمینه افزایش تولید برق در استان و بروزرسانی امکانات موجود در این حوزه مضایقه نخواهد کرد.

وی وضعیت برق تولیدی در استان را قابل قبول،ارزیابی کرد و ادامه داد: تامین انرژی برق در روزهای گرم تابستان و در روزهای پیک مصرف، یکی از دغدغه‌های همیشگی مسئولان بوده است و در حال حاضر با تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تبریز و استان، وضعیت تولید برق در استان و منطقه در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکل جدی در زمینه تولید برق برای هم استانی‌های عزیز نداریم تصریح کرد: متاسفانه در برخی روزهای گرم تابستان و در برخی روزها، فاصله بین تولید و مصرف برق در استان افزایش می یابد که بر همین اساس، تغییر شیفت و ساعت کاری ادارات در استان اجرایی شد.

استاندار آذربایجان شرقی، هدف از تغییر ساعت کاری ادارت و واحدهای صنعتی و تولیدی استان را تامین کمبود برق تولیدی در استان اعلام کرد و گفت: بر اساس گزارش مسئولان امر، تغییر ساعت کاری ادارات، تاثیر بسیار مناسبی بر روند کاهشی مصرف برق و رعایت الگوی مصرف داشته است.

وی خواستار توجه مردم به صرفه جویی در استفاده از حمل های انرژی و بخصوص صنعت شد و بی توجهی و زیاده روی در استفاده از برق را مصداق بی انصافی در حق هم استانی‌ها دانست.
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار