کد خبر: ۷۵۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 01 July 2019

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: خاموشی به‌دلیل مصرف برق در استان نداشتیم دلیل خاموشی شب گذشته منطقه جنوب ساری به‌دلیل اتصالی براثر بارش‌ها باتوجه به مداومت گرما بوده است.
رضا غفاری  بیان کرد: بارندگی که از روز گذشته در مازندران آغاز شد کمک خوبی به کاهش مصرف برق کرد و درحال حاضر از شرایط خوبی برخوردار هستیم.
وی با اشاره به اینکه از هفته آینده تا پایان شهریور حضور مسافران در استان مازندران بیشتر می‌شود که به‌معنای افزایش مصرف است، افزود: همچنین از اوایل مرداد شالیکوبی‌ها وارد مدار می‌شود که این موضوع موجب افزایش مصرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران مبنی بر اینکه مصرف برق در مازندران در وضعیت قرمز قرار گرفت یا خیر؟ تصریح کرد: اوایل گرما در وضعیت قرمز قرار داشتیم ولی در حال حاضر چنین موضوعی درست نیست شاید در هفته‌های آینده باتوجه به افزایش بار در وضعیت قرمز قرار بگیریم که البته این موضوع به رفتار همه مردم برمی‌گردد.
این مسؤول با تاکید بر اینکه باید تغییر ساعت در ادارات، بانک‌ها و مؤسسات باتوجه به بخشنامه استانداری اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: تحقق این مهم مستلزم همکاری و همراهی همه است و لازم است قبل از پایان ساعت اداری از خاموش بودمی تمامی لوازم سرمایشی اظمینان حاصل کنند.
غفاری درباره خاموشی شب گذشته منطقه جنوب ساری به دلیل مصرف برق، اظهار کرد: تاکنون خاموشی به‌دلیل مصرف برق در استان نداشتیم دلیل خاموشی شب گذشته منطقه جنوب ساری به‌دلیل اتصالی براثر بارش‌ها باتوجه به مداومت گرما بوده است.
وی با اعلام اینکه تمام تلاش ما این است خاموشی اتفاق نیفتد، گفت: برق سرمایه ملی است همه باید در زمینه مصرف رعایت کنیم تا همه بتوانند از این سرمایه برخوردار شوند و پایداری شبکه همانند گذشته حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار