معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از آغاز اجرای هفتمين دوره طرح ملی دادرس هلال احمر در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 02 July 2019

علی پهلوان اظهار کرد: مرحله استانی اجرای هفتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) در استان خوزستان در اردوگاه تربیتی و فرهنگی دهکده حمیدیه آغاز شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته با اجرای فاز نخست مرحله استانی المپیاد آماده در سراسر استان، تیم‌های منتخب هر شهرستان در دو بخش خواهران و برادران مشخص شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: ۳۵۰ دانش آموز در مرحله استانی هفتمین دوره طرح ملی دادرس از امروز رقابت خود را آغاز کردند و تیم‌های برتر در بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

پهلوان بیان کرد: تفاوت المپیاد استانی امسال، برگزاری آزمون کتبی در تمامی شهرستان‌ها پیش از آزمون عملی و مهارتی المپیاد بوده و تنها تیم‌هایی که در آزمون کتبی امتیاز کافی را اخذ کرده‌اند، مجوز ورود به مرحله پایانی را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی المپیاد آماده در روزهای ۱۰ و ۱۱ تیرماه در اردوگاه فرهنگی دهکده حمیدیه با حضور ۱۶ تیم در بخش دختران و ۱۲ تیم در بخش پسران در حال برگزاری است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: این مسابقات در هشت محور کمک‌های اولیه، حمل مصدوم، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، برپایی چادر، آتل بندی، پانسمان و بانداژ برگزار می‌شود و دانش آموزان مهارت‌های فراگرفته در طول سال تحصیلی را به نمایش خواهند گذاشت‌

منبع: ایسنا
برچسب ها: هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار