سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول از دستگيری کلاهبردار ميلياردی توسط پليس فتا اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 03 July 2019

سرهنگ روح‌اله گراوندی اظهار کرد: در پی شکايت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکی وی توسط فرد يا افرادی ناشناس مراتب به صورت ويژه در دستور کار پليس فتا دزفول قرار گرفت.

وی افزود: با انجام استعلامات فنی و تخصصی ماموران پلیس در مورد نحوه انتقال وجه، مشخص شد متهم در یکی از کلاهبرداری‌های خود مبلغ 335 ميليون ريال را از طريق دستگاه کارت‌خوان متعلق به حساب يک فروشگاه موبايل در يکی از استان‌های شمال کشور منتقل کرده و مبالغ کلاهبرداری شده دیگر را به چهار حساب بانکی ديگر انتقال و جهت پول‌شویی از طريق کارت‌های این حساب‌ها از فروشگاه‌های مختلف خريد کرده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول تصريح کرد: ماموران پلیس با هماهنگی قضائی و اخذ نیابت به استان مورد نظر اعزام شدند که با تحقيقات انجام شده از حساب‌های مقصد و اقدامات اطلاعاتی در اين خصوص موفق به شناسایی و ردیابی هويت متهم و محل اختفای وی شدند.

گراوندی با بیان اینکه متهم در يک عمليات ضربتی و غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير و جهت سير مراحل قانونی تحت‌الحفظ به دزفول انتقال یافت، گفت: متهم در بازجویی های فنی پليس به يک ميليارد و 400 ميليون ريال کلاهبرداری از اشخاص مختلف در نقاط مختلف کشور اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول در پایان ضمن معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کزد: شناسایی مالباختگان جهت استرداد وجوه کلاهبرداری شده در دستور کار پليس فتا دزفول قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار