رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: بوکسورهای نونهال و نوجوان این شهرستان با شکست حریفان، مقتدرانه قهرمان المپیاد استعدادهای برتر آذربایجان غربی شدند.
کد خبر: ۷۵۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 02 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی امیر رضاپور  اظهار کرد: المپیاد استعدادهای برتر بوکس آذربایجان غربی در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ۱۸۰ بوکسور و مربی از ۱۴ شهرستان این استان به میزبانی میاندوآب برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در خانه بوکس این شهرستان برگزار شد، افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم هیأت بوکس میاندوآب در هر دو رده سنی توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی بیان کرد: در رده سنی نونهالان تیم‌های مهاباد و تکاب به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی نوجوانان نیز تیم‌های بوکان و ارومیه توانستند به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه هیأت بوکس این شهرستان به عنوان هیأت ورزشی برتر سال ۱۳۹۷ در آذربایجان غربی انتخاب شده است، اضافه کرد: این انتخاب براساس ارزیابی‌ها و اجرای برنامه‌های سالیانه هیأت‌های بوکس آذربایجان غربی در سال گذشته بود.

میاندوآب یکی از قطب‌های مهم رشته ورزشی بوکس و ورزش‌های رزمی در آدربایجان غربی به شمار می‌رود و هر سال ورزشکاران زیادی در این رشته عناوین قهرمانی را به دست می‌آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار