در هفته نخست تیرماه،
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در یک هفته نخست تیرماه بیش از 4 میلیون و 541 هزار خودرو در محورهای استان تردد داشته‌اند.
کد خبر: ۷۵۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 03 July 2019

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: مجموع کل ترددهای صورت گرفته در محورهای استان خوزستان از تاریخ یک الی 7 تیرماه 98 بیش از 4 میلیون و 541 هزار خودرو است که این میزان نسبت به هفته قبل از خود، رشد 9 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در محور ماهشهر - بندرامام (ره) با تردد بیش از 154 هزار خودرو شاهد بیشترین حجم تردد بوده‌ایم و از این رو این جاده، پرترددترین محور استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: محور بندرامام (ره) – ماهشهر با تردد بیش از 150 هزار خودرو و محور اهواز - الوان با تردد بیش از 139 هزار خودرو به ترتیب دومین و سومین محور پرتردد در استان هستند.

بهرامی نیا عنوان کرد: سهم ترددهای وسایل نقلیه سنگین طی هفته نخست تیرماه 20 درصد و مابقی ترددها مربوط به خودروهای سبک و وسایل نقلیه شخصی است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت بيشترين سهم تردد وسايل نقليه سنگين در محور اهواز – الوان با 32 هزار و 228 خودرو، محور الوان - اهواز با 29 هزار و 604 خودرو و کمربندی شرق به غرب اهواز با 28 هزار و 886 خودرو به ثبت رسیده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار