حسین کلانتری در گفتگو با رادیو گفت و گو ، با اشاره به ظرفیت های ویژه استان اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان یکی از مناطق فوق العاده حاصلخیز به "پایتخت طبیعت ایران" مشهور است.
کد خبر: ۷۵۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 04 July 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی تلفنی با یک برنامه رادیویی با موضوع ظرفیت ها و طرح های عمرانی و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان مهمترین ظرفیت های استان پرداخت.
به گزارش تابناک کهگیلوی و بویراحمد ، حسین کلانتری که با رادیو گفت و گو سخن می گفت ، با اشاره به ظرفیت های ویژه استان اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان یکی از مناطق فوق العاده حاصلخیز به "پایتخت طبیعت ایران" مشهور است.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد با مساحت ۱۶ هزار کیلومتر مربع یک درصد از جمعیت و پنج درصد جنگل های کشور را تشکیل می دهد افزود: این استان با ظرفیت های فوق العاده ای بین چهار استان مهم کشور واقع شده اما هنوز به جایگاه واقعی این استان توجه نشده است.
 
ویژگی های کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی رادیویی استاندار

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به تأمین ۲۰ درصد از تولید نفت ایران در این استان گفت: با توجه به موقعیت فوق العاده استان در جنوب و جنوب مرکزی ایران، جزو پرآب ترین منطقه کشور محسوب می شود.
نماینده عالی دولت در ادامه "صبح و گفتگو" با اشاره به اقدامات انجام شده در این استان بیان کرد: سرمایه گذاری۲ هزار میلیارد تومانی برای تأمین و انتقال آب، انتقال آب شرب از سد کوثر به چندین شهر اطراف، آبیاری و زه کشی ۲۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی، پیشرفت ۸۰ درصدی سد برق آبی سیاه بیشه گچساران، چهارخطه کردن محور شریانی یاسوج- شیراز، محور یاسوج-اصفهان، محور یاسوج به اقلیت و همچنین اتصال اصفهان به خوزستان از محور کهگیلویه بویراحمد، یاسوج، دهدشت، بهبهان و اهواز و دسترسی به بنادر جنوبی کشور از جمله اقدامات در حال انجام و صورت گرفته در استان به شمار می روند.
کلانتری در خاتمه با اشاره به ظرفیت عظیم استان در حوزه گردشگری گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت ویژه ای در حوزه گردشگری دارد لذا از کلیه سرمایه گذاران دعوت به همکاری می کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
خسته نباشد استاندار انسان شریف و بزرگ و تلاشگریست
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
جناب استاندار شهرستان بهمئی از قلم نیفتد! اولویت با محرومترین است انشاءاله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار