معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی یکی از استانهای سرآمد کشور است.
کد خبر: ۷۵۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ 03 July 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، رضا حسینی در‌دوازدهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان که با حضور جمعی از سرمایه گذاران استانی و سرمایه گذارانی از ترکیه و جمهوری آذربایجان در اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، گفت : همایش فرصتهای سرمایه گذاری و تجاری برای معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و اقتصادی، به عنوان یکی از مراکز مستعد اقتصادی کشور در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه با برگزاری این همایش درصدد جذب سرمایه گذاران جدید داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: این همایش با محوریت کشاورزی ، صنعت و معدن ، گردشگری و با تأکید بر توان اقتصادی، پتانسیل‌ها و موقعیت خاص استان از جمله منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو و مناطق ویژه اقتصادی برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از استانهای سرآمد کشور است ، اضافه کرد: صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و صنایع تبدیلی، حوزه توسعه و عمران شهری، عمران زیربنایی و انرژی، گردشگری، سلامت و خدمات، مناطق آزاد ویژه اقتصادی از پنل ها و بخش های این همایش است.
 
حسینی با اشاره به اینکه محوریت برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری و تجاری با اتاق بازرگانی است از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی خواست تا از فعالین خارجی که با آن ها مراوده اقتصادی دارند برای حضور در این همایش معرفی و دعوت نمایند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: برگزاری این حرکت اقتصادی بسیار پویا می‌تواند استفاده خوبی برای استان داشته باشد لذا برای معرفی قابلیت ها و پتانسیل و ظرفیت اقتصادی استان برنامه ریزی و تدابیر لازم اندیشیده شود.
 
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های اولیه هفته آخر مرداد برای برگزاری این همایش در نظر گرفته شده بود که بر اساس رای و نظر مقام عالی استان زمان این همایش به 11-10 مهر ماه تغییر یافت.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار