امام جمعه اهل‌سنت نقده گفت:با توجه به اینکه امروز دشمن وارد جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران شده است، وظیفه ما خنثی کردن توطئه‌های آنان و پیروی از اقتصاد مقاومتی و نیز حمایت از تولیدات داخلی است.
کد خبر: ۷۵۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 05 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت نقده بیان کرد: با توجه به اینکه امروز دشمن وارد جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران شده است، وظیفه ما خنثی کردن توطئه‌های آنان و پیروی از اقتصاد مقاومتی و نیز حمایت از تولیدات داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه باید در مواجهه با دشمن براساس دستورات دینی عمل کرده تا موفق شویم تصریح کرد: آمریکا همواره با توطئه‌های خود قصد به چالش کشیدن دنیای اسلام را دارد و همواره نیز با اقدامات خود علیه مسلمانان، چگونگی توجه به حقوق بشر خود را برهمگان ثابت کرده است.

امام جمعه اهل‌سنت نقده گفت: برای مثال هواپیمای مسافربری را بر فراز خلیج فارس سرنگون و یا شهر سردشت را بمباران شیمیایی کرد تا جایی که هم‌اکنون پس از سالها، برخی از این مصدومان شیمیایی به سختی نفس می‌کشند و زندگی سختی دارند.

وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام باید از توطئه‌های دشمن آگاه باشند بیان کرد: استکبار جهانی با سرگردگی آمریکا دست به کشتار و خونریزی زده و حقوق مسلمانان را ضایع می‌کند.

کلشی‌نژاد افزود: استکبار جهانی غده سرطانی به نام رژیم صهیونیستی را ایجاد کرده و علاوه بر آن گروه‌های تکفیری همچون داعش را خلق کردند تا به اهداف شوم خود در منطقه برسند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار