رئیس هیات دوچرخه سواری فارس ادامه داد: در صورتی که هزینه اعزام بانوان تامین نشود برخلاف میل باطنی مجبوریم تیم فارس را که عنوان قهرمانی دارد، به نشانه اعتراض به نگاه تبعیض آمیز، بگوییم در سایر استان های کشور رکاب بزنند.
کد خبر: ۷۶۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴ 06 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:این وضع، گلایه رئیس هیات دوچرخه سواری فارس را در پی داشته و او دلیل نامرادی دوچرخه سواران را تبعیضی که در ورزش فارس وجود دارد، می داند.
هادی باشفاعت معتقد است: بیشترین هزینه های ورزش فارس صرف چمن مصنوعی فوتبال می شود در حالی که دوچرخه سواران ورزشکار فارس در المپیاد برترین ها و مسابقات کشوری بیشترین مدال کسب کرده اند.
هیات دوچرخه سواری فارس چنانکه رئیس آن می گوید در سال جاری بودجه ای نگرفته است و حدود ۲ ماه است که به اداره کل ورزش و جوانان در این مورد نامه نوشته است.
باشفاعت می گوید: نه تنها بودجه ندادند بلکه دوچرخه ای هم تحویل نگرفتیم چرا که بودجه ها برای خرید چمن مصنوعی سرازیر می شود.
وی با طرح این پرسش که نمی دانم چه مافیایی پشت این مسئله است، خواستار رسیدگی استاندار فارس به خواسته های خود شد.
عضو کادر فنی تیم ملی دو چرخه سواری ادامه داد: از استاندار فارس می خواهیم دستور دهد عدالت را در ورزش رعایت کنند و به این رشته مدال آور که هم در رده بانوان و هم در آقایان در کشور صاحب مقام است بیشتر توجه شود.

قضیه خرید دوچرخه درجه سه برای دوچرخه سوار اهل فارس از گلایه های دیگر هیات دوچرخه سواری فارس است.
ماجرا از قول باشفاعت چنین است: فرزاد خدایاری دوچرخه سوار ملی پوش فارس در مسابقات آسیایی لبنان شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن دارد از این رو یک دوچرخه درجه سه با قیمت ۵۲ میلیون تومان با چک برایش خریداری کردیم تا این ورزشکار بتواند در این مسابقات مهم با خیال راحت شرکت کند.

بودجه اعزام بانوان دوچرخه سوار تامین نشود، شرکت نمی کنیم
جنبه دیگر اعزام دوچرخه سواران فارس به مسابقات قهرمانی کشور، نبود پول برای اعزام بانوان دوچرخه سوار است.
رئیس هیات دوچرخه سواری فارس سخنش این است: تیم بانوان فارس سال ۹۷ در کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد؛ اگر هزینه اعزام آنها به شهرستان سردشت محل برگزاری رقابت های کشوری تامین نشود، نمی توانیم در رقابت ها شرکت کنیم.
باشفاعت بیان کرد که فرانک پرتوآذر دوچرخه سوار ملی پوش شیرازی به فدراسیون نامه زده است که به دلیل پرداخت نشدن هزینه های مسابقات از سوی استان فارس، می خواهد برای تیم تهران رکاب بزند.

رئیس هیات دوچرخه سواری فارس ادامه داد: در صورتی که هزینه اعزام بانوان تامین نشود برخلاف میل باطنی مجبوریم تیم فارس را که عنوان قهرمانی دارد، به نشانه اعتراض به نگاه تبعیض آمیز، بگوییم در سایر استان های کشور رکاب بزنند.
تیم دوچرخه سواری فارس براساس گفته باشفاعت از فدراسیون مجوز گرفته که در لیگ های آسیایی و بین المللی شرکت کند اما بودجه ای ندارد و این فرصت مهم از دست می رود.
رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رده آقایان از شانزدهم تیرماه ۹۸ و رقابت های بانوان هم از هجدهم همین ماه به میزبانی شهرستان سردشت آذربایجان غربی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار