نجفی گفت: دریافت هرگونه وجه به جز وجه بیمه حوادث و کتاب های درسی ممنوع است و مدیران می توانند مشکلات مدرسه را به خانواده ها اعلام کنند و از خانواده ها بخواهند تا با رضایت خودشان به مدرسه کمک کنند.
کد خبر: ۷۶۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 07 July 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «علی عسکر نجفی»، امروز (یکشنبه 16 تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ستادهای ثبت نام در اداره های مختلف آموزش و پرورش تشکیل شده است، گفت: این ستادها در سه سطح برنامه ریزی، اجرا و نظارت فعالیت دارند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با یادآوری این مطلب که طرح سنجش استعدادهای جسمی و هوشی دانش آموزان در حال اجرا هست، افزود: این طرح تا شهریور ادامه دارد و ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان پایه اول آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در شیراز و مرودشت در تمامی پیش دبستانی ها سنجش شکل گرفته است، اضافه کرد: اینکه می گویند «بهترین مدرسه ها در مرکز شهر قرار دارند» را نمی پذیریم و طرح آدرس برای جلوگیری از هزینه های اضافه بر والدین و همچنین امنیت دانش آموزان را راه اندازی کردیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش فارس اظهارداشت: دریافت هرگونه وجه به جز وجه بیمه حوادث و کتاب های درسی ممنوع است و مدیران می توانند مشکلات مدرسه را به خانواده ها اعلام کنند و از خانواده ها بخواهند تا با رضایت خودشان به مدرسه کمک کنند و مردم می توانند از طریق سامانه shekayat.medu.ir شکایت خود را اعلام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه 10 هزار کلاس درس در فارس هوشمند هستند، افزود: که این رقم در حال افزایش است.

 

نجفی تاکید کرد: در بحث سرویس مدارس به دنبال بهترین روش هستیم که والدین رضایت مند باشند و از خانواده ها می خواهم نظارت بر سرویس ها داشته باشند تا بهبود سرویس مدارس را شاهد باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار