مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات گفت: کاهش ساعت کاری ادارات مصرف برق را در شهرستان کاهش داده و باعث می شود تا نقطه تاب آوری و گداختگی تجهیزات کاهش پیدا کند و ضریب امنیت و پایداری شبکه بالا رود.
کد خبر: ۷۶۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 09 July 2019

حسن کریمی در خصوص کاهش ساعات کاری ادارات اظهار کرد: این کار شرایطی را به وجود می آورد تا احتمال بروز حوادث ناخواسته ناشی از گرمای شدید و افزایش بار شبکه به ویژه در ساعت های پیک مصرف که در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است کاهش پیدا کند.

وی افزود: با توجه به بالا رفتن دمای هوا در اهواز، کاهش یک ساعته زمان کار ادارات کمک شایانی به شبکه و کاهش بار مصرفی شبکه می کند تا مشترکین خانگی با آرامش بیشتری در آن ساعت ها در خانه ها زندگی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: کاهش ساعت کاری ادارت اهواز مصرف برق را در شهرستان کاهش داده و باعث می شود تا نقطه تاب آوری و گداختگی تجهیزات کاهش پیدا کند و ضریب امنیت و پایداری شبکه بالا رود.

کریمی ادامه داد: کاهش ساعت کاری به معنای آن نیست تا مشترکین خانگی در مصرف برق صرفه جویی نکنند و بدون رعایت الگوی مصرف، از برق استفاده کنند. در این زمینه مشترکین خانگی نیز باید مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مصرف برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار