مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان:
مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: اولین کاروان زائران حج تمتع این استان شامگاه دوشنبه فرودگاه بین المللی اهواز را به سمت مدینه منوره در کشور عربستان ترک کرد.
کد خبر: ۷۶۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 09 July 2019

محمدرضا رضایی اظهار داشت: امسال طی ۶ روز تعداد چهار هزار و ۱۹۵ زائر و ۱۵۶ نفر از عوامل کاروان ها زیارتی از فرودگاه بین المللی اهواز به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه اعزام زائران حج تمتع هرساله طی ۲ مرحله انجام می شود، گفت: امسال زائرانی که از خوزستان عازم خواهند شد به عنوان زائران مرحله اول (مدینه اول) محسوب می شوند.

مدیرکل فرودگاه های استان یادآور شد: این تعداد زائر در قالب ۲۹ کاروان و ۱۸ پرواز از ۱۷ تا ۲۳ تیرماه عازم بیت الله الحرام خواهند شد.

رضایی یادآور شد: اعزام این حجاج به وسیله ایرباس های ۶۰۰-۳۰۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام می شوند.

این مقام مسئول در اداره کل فرودگاه های استان با بیان اینکه اولین پرواز این زائران از استان خوزستان شامگاه دوشنبه ۱۷ تیرماه از ترمینال خارجی فرودگاه اهواز در ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه انجام شد، گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روزانه سه پرواز خود را برای اعزام زائرانی خوزستانی اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان اعلام کرد که جوان‌ترین زائر خوزستانی پنج ساله و مسن‌ترین آنها ۹۵ ساله است.

زائرین خوزستانی بعد از اعزام نخست به مدینه و پس از چند روز اقامت در این شهر، به مکه مشرف می شوند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: حج تمتع ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار