سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : کلیه دستگاههای اجرایی و نظارتی باید نظارت بیشتری بر روند تحویل گندم به مراکز خرید انجام دهند.
کد خبر: ۷۶۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 09 July 2019

نظارت بیشتری بر روند تحویل گندم به مراکز خرید انجام شود

 به گزارش تابناک قزوین، منوچهر حبیبی ، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین روز در دومین جلسه کارگروه خرید تضمینی گندم که با حضور فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و اعضا برگزارشد  افزود: گندم موضوع حیاتی و استراتژیک در اقتصاد کشور است و باید با برنامه ریزی درست، جلوی کاهش میزان خرید را نسبت به سال گذشته گرفت.

حبیبی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۵۰ هزار تن گندم خریداری نشده است، ادامه داد: در تاکستان، قزوین وبویین زهرا که بخش زیادی از گندم آنها بر روی زمین است باید کنترل بیشتری بر فرایند خرید گندم صورت گرفته و گزارش های آن نیز به طور مرتب ارسال شود.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی، بخشی از گندم تولیدی در استان ذخیره می‌شود بنابراین باید با ورود جدی به این مساله جلوی ارسال آن به خارج از استان گرفته شود.

حبیبی افزود: در این راستا کنترل مبادی خروجی استان جهت جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به کشاورزان نیز تاکید شود که قیمت خرید تضمینی گندم افزایش نخواهد یافت تا گندم خود را به امید افزایش قیمت ذخیره نکنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین افزود: در شهرستان آوج که هنوز برداشت گندم شروع نشده باید با مدیریت و برنامه ریزی درست برای خرید گندم آن اقدام کرده و از خروج گندم به مناطق دیگر جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار