مدیرکل بنیاد مسکن استان:
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه از امروز کار ارزیابی واحدهای آسیب‌دیده در اثر زلزله روز گذشته استان آغاز می‌شود، گفت: 10 اکیپ ارزیابی به مناطق زلزله‌زده استان فرستاده شده تا کار ارزیابی میزان خسارت‌ها را در این مناطق انجام دهند.
کد خبر: ۷۶۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 09 July 2019

مسعود انصاریان در خصوص خسارت‌های وارد شده به مناطق زلزله زده استان اظهار کرد: از امروز کار ارزیابی واحدهای آسیب دیده در اثر زلزله 5.7 ریشتری روز گذشته استان آغاز می‌شود و اکیپ های ارزیابی این مسولیت را به عهده خواهند داشت.

وی افزود: 10 اکیپ ارزیابی در قالب تیم‌های 2 نفره از امروز در مناطق زلزله‌زده استان حاضر خواهند شد و کار ارزیابی و بررسی میزان خسارت‌های وارد شده به مسکن های مردم را انجام خواهند داد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان تصریح کرد: بنا به ضرورت و در صورت نیاز این اکیپ‌های ارزیابی افزایش خواهند یافت تا کار ارزیابی خسارت‌ها با سرعت بالاتری در مناطق زلزله‌زده خوزستان پیش برود و بتوانیم پس از ارزیابی کار بازسازی را آغاز کنیم.

انصاریان عنوان کرد: پس از پایان کار ارزیابی خسارت‌ها، میزان این خسارت‌ها به مرکز اعلام می‌شود و پس از سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مرکز نسبت به انجام عملیات بازسازی و جبران خسارت‌ها اقدام خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار