یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به اینکه وضعیت پس از زلزله در استان خوزستان تحت کنترل قرار گرفته است، گفت: بیشتر خسارات مربوط به شهر مسجد سلیمان بوده است و خوشبختانه نیروهای امدادی به موقع در محل حاضر شدند و به مردم کمک کردند.
کد خبر: ۷۶۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 09 July 2019

هدایت الله خادمی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده استان خوزستان بیان کرد: در مسجد سلیمان که مرکز زلزله ۷/ ۵ ریشتری بود، خرابی‌ها تقریباً زیاد بود اما خوشبختانه تلفات جانی به جز یک موردی که در اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد، نداشتیم.

وی در ادامه اظهار کرد: زلزله خسارت زیادی به مدارس و مراکز بهداشتی و منازل شهر مسجد سلیمان وارد کرده است ولی در شهر ایذه و روستاهای آن خسارت محدودی به مدارس و برخی منازل وارد شده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس تصریح کرد: بیشترین خسارات مربوط به شهر مسجد سلیمان بوده است و خوشبختانه نیروهای امدادی به موقع در محل حاضر شدند و به مردم کمک کردند. اکنون وضعیت تحت کنترل است.

خادمی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه تعداد پس لرزه‌ها زیاد بود اعلام شد که مردم در فضاهای امن تهیه شده اقامت یابند و از نظر امکانات مشکل خاصی وجود ندارد. آقای رئیس جمهور هم به استاندار خوزستان دستور داده تا امکانات لازم را فراهم و تدابیر لازم را اتخاذ کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار