مدیرعامل باشگاه نفت آبادان نسبت به لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ملی از سوی ویلموتس انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۶۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 11 July 2019

علی عیسی‌زاده با انتقاد نسبت به لیست بازیکنان دعوت شده از سوی ویلموتس به مرحله جدید اردوی تیم‌ملی، اظهارکرد: واقعا از این لیست تعجب می‌کنم و می‌خواهم بدانم این انتخاب به چه صورت بوده است که یک سرمربی که به تازگی وارد ایران شده است این نفرات را به اردو دعوت می‌کند و چطور می‌شود که چشم‌اش به بازیکنان صنعت نفت نمی‌افتد؟

وی بیان کرد: در تیم نفت آبادان نفرات خوبی از جمله طالب ریکانی را داریم که شایسته حضور در اردوی تیم‌ملی هستند. ریکانی یک هافبک است که هفت گل در فصل گذشته لیگ برتر به ثمر رساند، ضمن این‌که حداقل چهار پنج پاس گل نیز داد، ولی بعد دیده نمی‌شود. می‌خواهم بدانم که چطور می‌شود که او به تیم‌ملی دعوت نمی‌شود. اگر برنامه نود ادامه پیدا کرده بود، ریکانی تنها فوتبالیستی بود که در طول یک فصل دو بار به عنوان بازیکن ماه انتخاب می‌شد. آیا کسی که عملکردش این‌گونه است نباید به اردوی تیم‌ملی دعوت شود؟

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: نمی‌دانم معیار سرمربی تیم‌ملی برای انتخاب بازیکنان به اردوی تیم‌ملی چیست. به هر حال این نوع دعوت بازیکنان از سوی ویلموتس به اردوی تیم‌ملی جای تامل دارد. سوال من این است که آیا واقعا سرمربی تیم‌ملی این نفرات را به مرحله جدید اردوی تیم‌ دعوت کرده است؟ البته من بعید می‌دانم که ویلموتس این نفرات را انتخاب کرده باشد.

وی ادامه داد: از سرمربی تیم‌ملی می‌خواهم که همه بازیکنان را ببیند و روی نفرات خاصی دست نگذارد. چرا که بازیکنان شایسته‌ای در تیم‌های مختلف داریم که در دوران سرمربی قبلی تیم‌ملی نیز دیده نشدند و حق‌شان ضایع شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار