مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون گفت: کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه در مقطع متوسطه اول دخترانه در اسلام آباد شهرستان کارون به زمین زده شد.
کد خبر: ۷۶۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 13 July 2019

کاظم باقلایی اظهار کرد: کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه با ظرفیت 400 دانش‌آموز در اسلام‌آباد در شهرستان کارون به زمین زده شد. روند ساخت این مدرسه از روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: این مدرسه برای مقطع متوسطه اول دخترانه در نظر گرفته شده و مساحت آن نیز حدود هزار و 200 متر است که توسط خیرین مدرسه ساز شهرستان کارون ساخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون بیان کرد: این مدرسه متوسطه در صورتی‌که در یک شیفت فعالیت کند حدود 200 دانش‌آموز خواهد داشت و در صورت دو شیفته بودن نیز 400 دانش‌آموز را در خود جای می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت منطقه اسلام‌آباد شهرستان کارون روبه رشد است این منطقه با کمبود جدی فضای آموزشی روبه‌رو است و تاکنون دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل ناچار بودند به دیگر مدارس شهرستان کارون مراجعه کنند‌. بنابراین ساخت این مدرسه کمک زیادی به دانش‌آموزان این منطقه خواهد کرد.

باقلایی گفت: با توجه به اینکه خیرین قصد دارند این مدرسه را مرحله به مرحله بسازند بنابراین اعتباری که برای ساخت این مدرسه در نظر گرفته شده است، دقیقا مشخص نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار