دبیر هیات:
دبیر هیات دو و میدانی خوزستان نسبت به منتقدین عملکرد این هیات واکنش نشان داد و گفت: به دنبال تشكيل امپراتوری ۳۰ ساله در دو و ميدانی خوزستان نيستيم و در هیات به روی هر کسی كه می‌‌تواند به پيشرفت سريعتر اين ورزش در استان كمک كند، باز است.
کد خبر: ۷۶۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 15 July 2019

سعید پویا اظهارکرد: تقريبا ٢ سال است كه هيات دووميدانی خوزستان با برنامه ريزی جامع و دقيق، تمامی رده های سنی ورزش پايه و پرمدال دووميدانی را در دو بخش آقايان و بانوان فعال كرده است و اين فعاليت روز به روز نیز گسترده تر و با كيفيت تر مي‌شود ولی اينكه به چشم لوبيای سحرآميز به مدال آوری اين رشته در كوتاه مدت نگاه كنيم، غيركارشناسانه است، آن هم به دليل اين‌كه دوندگان پايه‌ای كه جذب شدند باید مسير ورزش مبتدی به حرفه ای را طی كنند و به مدال برسند و هيچ نهالی نیز بدون آبياری و مراقبت درخت نمی‌شود و ثمر نمی‌دهد.

وی افزود: هيات دووميداني خوزستان در دو سال اخير بدون توقف و با استفاده از خردجمعی و نظرات كارشناسی بيشترين جذب را طبق آمار ورزشكاران سازمان يافته در ١٥ سال اخير داشته و اين مهم را هم در آمار رسمی و هم در پويايی و رونق ليگ دووميدانی خوزستان و همچنین مدال آوری خوزستانی‌ها در رده های سنی پايه ميتوان مشاهده كرد.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: موضع ما برای پيشرفت و توسعه، تعيين شده و مشخص است و با هيچكس نیز برايپی انحراف از مسير رو به رشد و حاشيه سازی در بدنه اين ورزش تعارف نداريم. دووميداني خوزستان، سالانه بيش از ٣٠ مسابقات استانی در تمامی رده‌های سنی برگزار و بيش از ٢٥ اعزام به مسابقات كشوری و منطقه‌ای دارد و اين كارها با موضع مشخص و هدفگذاری انجام می‌پذيرد و تنها هدف نیز درخشش دو و ميدانی خوزستان و در نهايت بالا رفتن نام ورزش استان است.

وی بیان کرد: اين‌كه برخی دوستداران دووميدانى خارج از گود نشسته‌اند و اظهار می‌كنند كه دووميدانی خوزستان راكد است باید در جواب آن‌ها بگویم که علاوه بر تلاش مستمر روسای هيات‌های شهرستان و مربيان زحمتكش سراسر استان كه انصافا جهادی و بدون چشم داشت و تنها با عشق به اين ورزش كمک مي‌كنند، ما نیز به دنبال تشكيل امپراتوری ٣٠ ساله در ورزش دووميدانی نيستيم و در هیات به روی هر کسی كه می‌‌تواند به پيشرفت سريعتر اين ورزش در استان كمک كند، باز است چرا كه معتقديم ورزش دووميدانی برای شخص خاصی نيست و علاقه‌مندان اين رشته ، صاحبان اصلی اين رشته هستند.

پویا با بیان این‌که دو و ميدانی خوزستان در سالی كه گذشت به همت اداره كل ورزش و جوانان از لحاظ سخت افزاری تا حدودی تامين شد، افزود: اين مهم باعث شد تا از اوايل سال ٩٨ برخی ماده‌ها همچون پرش ارتفاع، پرش بانيزه، دوهای بامانع و ... كه به دليل نداشتن امكانات تعطيل شده بودند دوباره به چرخه تمرينات و جذب برگردند. همچنین با بهتر شدن امکانات ما نیز برای افتخارآفرينی در اين ماده‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: هيچ انتقادی موجب دلسردی اهالی زحمتكش اين رشته در سطح استان نمي‌شود و كادر هيات استان با قدرت و مصمم به برنامه‌ريزی خود ادامه می‌دهد، چرا كه انتقادات صورت گرفته حقانيت عملكرد اين هيات را نشان می‌دهد و درخشش دووميداني خوزستان در ورزش استان باعث مي‌شود كه اين جامعه بيشتر ديده شود و مورد بحث و نقد يا تمجيد قرار گيرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دو و میدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار