سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: بازیکنانم با تمام توان کار کردند و با ارائه یک بازی خوب توانستیم نتیجه بسیار خوبی را به دست بیاوریم.
کد خبر: ۷۶۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 12 July 2019

یعقوب مراقی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: همانطور که همه شاهد بودیم بازی خوبی را انجام دادیم. ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم. بازیکنان‌مان نیز با تمام توان کار کردند و با ارائه یک بازی خوب توانستیم این نتیجه بسیار خوب را به دست بیاوریم.

وی افزود: بسیار کم می‌شود که تیمی از گیتی‌پسند گل دریافت نکند. در این دیدار گیتی‌پسند به گل نرسید و دروازه‌بان ما بسیار خوب کار کرد. خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم کار خودشان را خوب انجام دادند تا نتیجه بسیار خوبی رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید که دو بازی ابتدایی لیگ را با برد پشت سر بگذارید؟ گفت: ما برای فصل جاری لیگ برتر یکسری بازیکنان خوب‌مان مثل حسین فهیمی، بهزاد عظیمی و پیمان حفیظی را از دست دادیم اما جوانانی که در همین باشگاه رشد کردند، تمام توان‌شان را گذاشتند و این امکان برای ما ایجاد شد که بتوانیم در دو بازی اخیر به شش امتیاز برسیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار