بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: دو سه سال پیش که مصدوم شدم و رباط پاره کردم، باشگاه صنعت‌نفت پای من ایستاد و نمی‌توانم محبت هواداران را فراموش کنم.
کد خبر: ۷۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 12 July 2019

میلاد جهانی در خصوص ماندن در صنعت‌نفت گفت: چند پیشنهاد داشتم ولی هدفم این بود که در صنعت‌نفت بمانم چون هواداران و مردم آبادان را دوست دارم و از طرفی باشگاه و کادر فنی هم به من لطف داشت. دو سه سال پیش که مصدوم شدم و رباط پاره کردم، این باشگاه صنعت‌نفت بود که پای من ایستاد و نمی‌توانم محبت هواداران را فراموش کنم. خوشحالم که باز هم در خدمت صنعت‌نفت هستم و امیدوارم در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی با اشاره به وضعیت صنعت‌نفت برای فصل جدید عنوان کرد: در زمینه بازیکن تغییرات زیادی نداشتیم و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند تا نقاط ضعف تیم ما پوشش داده شود. امسال تیم خوبی خواهیم داشت و الان هم آمادگی بازیکنان به مرز 70 درصد رسیده است. چند هفته فرصت داریم تا بازی‌های دوستانه برگزار کنیم و بیشتر هماهنگ شویم.

جهانی در ارتباط با حضور دراگان اسکوچیچ در صنعت‌نفت اظهار داشت: فصل گذشته با پائولو سرجیو کار کردیم که واقعا مربی خوبی است، هر چند او وقتی به ایران آمد از فوتبال ما شناخت نداشت. امسال هم اسکوچیچ به صنعت‌نفت آمده که از فوتبال ایران شناخت دارد و مربی بزرگی است. تمرینات متنوعی را زیر نظر این مربی پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم در فصل جدید نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری بگیریم.


منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار