مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از آواربرداری 100 واحد مسکونی مناطق آسیب‌دیده شهری و روستایی ناشی از بارندگی‌های بهار خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 13 July 2019
آواربرداری  100  واحد مسکونی مناطق آسیب‌دیده  شهری و روستایی

سجاد صنعتی‌منفرد اظهار کرد: در پی بارندگی‌های رخ داده در بهار سال‌جاری، تعدادی از واحدهای مسکونی شهری و روستایی آسیب دید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به منظور کمک به این افراد کار آواربرداری از بیش از 100  واحد مسکونی در مناطق آسیب دیده  شهری و روستایی ناشی از بارندگی های اخیر در استان به پایان رسیده است، گفت: تاکنون 5 هزار مترمکعب آواربرداری از 15 روستای استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آواربرداری از واحدهای مسکونی تخریب شده هم اکنون نیز ادامه دارد، گفت:آواربرداری از واحد مسکونی تنها به شرط رضایت مالک و حضورش در زمان تخریب واحد انجام می‌شود.

صنعتی‌منفرد افزود: هم اکنون آواربرداری از مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های خدابنده، ماهنشان و ابهر که خسارت بیشتری در این زمینه داشتند، آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: با توجه به همکاری بانک‌ها و تاکیدات مقام عالی استان، کار بازسازی بلافاصله بعد از آواربرداری انجام خواهد شد و امیدواریم در این زمینه مردم نیز مشارکت لازم را داشته باشند.
صنعتی‌منفرد با بیان اینکه 5 هزار و 866 پرونده برای واحدهای خسارت‌دیده از سیل در استان زنجان تشکیل شده است، یادآور شد: 32 درصد از واحدهای خسارت‌دیده تعمیری و 68 درصد واحدها نیز احداثی بوده و باید بازسازی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار