فرمانده انتظامی استان ایلام از غرق شدن مردی ۴۰ ساله در رودخانه سد کنجانچم شهرستان مهران خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ 13 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری  گفت: لحظاتی پیش در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی یک مرد ۴۰ ساله در رودخانه کنجانچم، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی شهرستان مهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، فردی ۴۰ ساله همراه ۵ نفر از دوستان خود هنگام شناکردن در آبگیر رودخانه به علت عدم آشنایی با فنون شنا دچار غرق شدگی می شود و قبل از رسیدن عوامل امدادی، جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش غرق شدگی در رودخانه های استان به شهروندان توصیه می کنیم از ورود در آب های جاری جداً خودداری کنند.

سردار یاری، خطاب به جوانان و نوجوانان متمایل به شنا کردن در رودخانه ها و سدها، گفت: آشنایی کامل با اصول و فنون شنا، علت محکمی برای استفاده از این مناطق غیر مجاز نیست چرا که آب پشت سدها دارای سطحی آرام و فریبنده است اما یک جریان شدید زیرین وجود دارد که از دید شناگران پنهان است و می‌تواند خطرات مرگباری را به وجود آورد.

کفتنی است دیروز نیز در رودخانه شهرستان دهلران و در منطقه دشت عباس زنی ۳۰ ساله که برای نجات کودک خود وارد رودخانه شده بود پس از نجات فرزند از غرق شدگی به علت شدت جریان آب غرق شده و جسد وی پس از ساعتی پیدا شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار