رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بهترین راه مقابله با تحریم های دشمن ایجاد اشتغال است.
کد خبر: ۷۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 13 August 2015
به گزارش ایرنا ، سیدپرویز فتاح روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خانواده های خودکفا شده کمیته امداد امام خمینی اردبیل افزود: هدف عمده بیگانگان در اعمال تحریم ها تعطیلی تولید ، ضربه زدن به اقتصاد و به زانو در آوردن مردم است اما در این هدف گذاری مرتکب اشتباه شده اند.
وی گفت: ملت بزرگ ایران هرگز از مواضع اصولی خود کوتاه نیامده و عزت خود را با هیچ چیز دیگری معاوضه نخواهد کرد.
وی بزرگ ترین جواب برای تحریم ها را ایجاد کار و توسعه اشتغال و تولید اعلام و اظهار کرد: کمیته امداد امام در این زمینه موفق بوده است.
او خانواده مددجویان کمیته امداد امام را فریادهای بلند نظام اسلامی دانست و افزود: همگان به دعای خیر اینها نیازمندیم و در سرای آخرت به عزت و عظمت این خانواده آبرومند افتخار خواهیم کرد.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مشکلات کشور با اشتغال زایی حل خواهد شد و از بانک های عامل تقاضا می کنم به نیت آبادانی آخرت خود در پرداخت تسهیلات مصوب به مددجویان تسهیل سخت گیری نکنند.
فتاح اظهار کرد: استان اردبیل فقط سرزمین احساسات و عاطفه های مذهبی نیست بلکه دیار اراده ها است و امیدوارم روزی فرا برسد که اردبیل به عنوان استانی فاقد مددجو و فقیر در کشور معرفی شود.
او با اشاره به این که معصومین (ع) از دسترنج خود ارتزاق می کرده اند افزود: مکتب اسلام ، مکتب کار است و نیازمندانی که توان کار دارند نباید اجازه دهند به آنها مارک مددجو زده شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار