سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: زلزله ۵.۷ ریشتری مسجدسلیمان هفته گذشته ۳۳ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی روستایی این شهرستان وارد کرد.
کد خبر: ۷۶۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ 14 July 2019

عادل حرباوی بیان کرد: ۶ تاسیسات آبرسانی روستایی، و ساختمان اداری امور آبفا روستایی شهرستان مسجدسلیمان، تخریب، و ترک خوردگی مخازن ذخیره آب، شکستگی و تخریب خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب و ساختمان های موجود در تاسیسات از جمله خسارت های وارد شده به آبفا روستایی در حادثه زلزله بود.

وی با اشاره به متوقف نشدن آبرسانی به روستاها افزود: برای جلوگیری از هرگونه مشکل در تامین آب شرب اهالی روستایی سه تانکر سیار مستقر و ۱۰ هزار بطری آب معدنی توزیع شد؛ تیم های تعمیرات و نگهداری نیز در آماده باش هستند.

حرباوی بیان کرد: بسیاری از تاسیسات و ساختمان ها به ویژه ساختمان امور آبفا روستایی مسجدسلیمان نیاز به تخریب و بازسازی دارند؛ ساختمان اداری این امور ترک های عمیق برداشته که امکان ریزش و تخریب دارد.

تعداد ۶ تاسیسات آبرسانی روستایی در مسجدسلیمان وجود دارد که ۷۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار نفر را زیر پوشش آبرسانی دارد.

روز دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر شهرستان مسجدسلیمان را لرزاند که کانون آن در منطقه گلگیر این شهرستان بود، در این زمین لرزه ۱۳۵ نفر مصدوم شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار