استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام اظهار کرد: دو آزاد راه در استان پیگیری می کنیم، یکی آزاد راه حمیل به ایلام شروع شده است. دومین آزادراه پل زال به دهلران است که ۱,۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد که در این سفر در فاز اول برای ۸۰۰ میلیاردتومان کنسرسیومی متشکل از چهار بانک تشکیل شد.
کد خبر: ۷۶۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 15 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری شده است، گفت: کارهای بزرگی در دست اقدام است که برای استان ارمغان توسعه خواهد بود.

وی تصریح کرد: به زودی آرزوی دیرینه ایلامی ها یعنی اتصال به خط ریلی کشور برآورده خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در حالی که وضعیت مالی سختی داریم اما در ایلام رشد قابل توجه اعتبارات داشته ایم، افزود: ۶۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای استان ایلام در مناطق سیل زده استان در نظرگرفته شده و تا ۵۰ درصد تخصیص خورده است.

وی گفت: بخش زیربنایی با ۲۱۹ میلیارد تومان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

 حضور مدیران ارشد اقتصادی کشور در استان بایک ترکیب تاثیرگذار قطعاً خیر و برکت فراوانی برای استان خواهد شد.

وی عنوان کرد: دراین سفر مصوب شد که ۳۰ میلیارد تومان به جاده ایلام به مهران و ۸۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی کمک شود.

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی بودجه ای که از سفر تیم اقتصادی کشور و سیل حاصل شد چندین برابر از بودجه استان است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: دو آزاد راه در استان پیگیری می کنیم، یکی آزاد راه حمیل به ایلام شروع شده است. دومین آزادراه پل زال به دهلران است که ۱,۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد که در این سفر در فاز اول برای ۸۰۰ میلیاردتومان کنسرسیومی متشکل از چهار بانک تشکیل شد.

وی تصریح کرد: با صندوق توسعه ملی توافق شد کارخانه های مرتبط با پتروشیمی و پایین دست مورد حمایت قرار گیرند

استاندار ایلام افززود: از ۲۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته به بخش مسکن ۵۸ میلیارد تومان به صورت تسهیلات بلاعوض و ۱۵۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت بوده است.

وی بیان کرد: در بخش کشاورزی ۱۹۳ میلیارد تومان اختصاص یافته که از این میزان ۹۹.۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۹۲.۵ میلیارد تومان به صورت تسهیلات ارزان قیمت است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار