معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۱۵۰ واحد تولید کننده قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ویژه در اهواز مستقر هستند.
کد خبر: ۷۶۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 16 July 2019

حسن چراغی دوشنبه در نشست تخصصی گروه فولاد خوزستان با تأمین کنندگان و تولید کنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی استان در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: یکی از راه‌های برون رفت واحدهای صنعتی از مشکلات اقتصادی حضور در نمایشگاه بومی سازی و معرفی توانمندی‌ها و نوآوری‌های آنها به صاحبان صنایع کلان است که خروجی آن افزایش ظرفیت تولید و کاهش نرخ بیکاری خواهد بود.

چراغی ادامه داد: نمایشگاهی از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ مرداد ماه با محوریت بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مورد نیاز گروه فولاد خوزستان بصورت رایگان برگزار می‌شود و توانمندی‌های تمام واحدهای فعال در این زمینه به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: واحدهایی در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنایع کلان وجود دارند که می‌توانند در صورت حمایت شدن از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و گروه فولاد خوزستان با تغییرات کوچکی در خطوط تولید خود، کالاهای با کیفیت مورد نیاز گروه فولاد خوزستان را تولید کنند.

وی گفت: تور بازدیدی برای آشنایی بیشتر شرکت فولاد خوزستان با واحدهای صنعتی تولید قطعات و تجهیزات فولاد امروز برگزار شد تا مسئولان شرکت فولاد خوزستان با این واحدهای صنعتی آشنا شوند و تعامل و ارتباط بیشتری برای تهیه قطعات مورد نیاز خود داشته باشند.

چراغی ادامه داد: این تور در واقع مقدمه‌ای برای ایجاد ارتباط میان صنایع کوچک و متوسط با صنایع کلان است و صنعتگران و تولید کنندگان نیز بدانند قطعات، مواد و تکنولوژی مدنظر صنایع فولاد چیست و چه استانداردهایی را برای خرید کالا لحاظ می‌کنند.

در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: برای بهبود شرایط کسب و کار واحدهای صنعتی به ویژه در بحث تجهیزات و قطعات صنعتی هماهنگی لازم با شرکت فولاد صورت گرفته است تا بیشتر با قطعه سازان در استان آشنا شوند.

اخلاق محمدیان بیان کرد: ایجاد ارتباط بین قطعه سازان و مسئولان شرکت فولاد خوزستان باعث می‌شود تا شرکت فولاد برای تأمین تجهیزات خود از واحدهای تولیدی درون استان خرید کند و زمینه‌ای برای ایجاد درآمد و شغل بیشتر در استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای امسال رونق تولید است اظهار داشت: با توجه به صنعتی بودن استان، نیاز به واحدهای تولید قطعات صنعتی وجود دارد و برای ماندگاری این واحدها باید کسب و کار آنها رونق داشته باشد.

۷۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که بیش از ۲۵ هزار نفر در این فضاها مشغول به کار هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار