مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان گفت: نسخه های الکترونیکی در همه مراکز ملکی درمانی تأمین اجتماعی استان جایگزین نسخه های دستی شد.
کد خبر: ۷۶۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 16 July 2019

دکتر صادق جلیلی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی به مناسب هفته تأمین اجتماعی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز افزود: با صدور نسخ الکترونیکی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان، شرایط برای ارتقای ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان فراهم شد.

وی گفت: صدور نسخ الکترونیکی در بخش درمان غیرمستقیم در استان خوزستان شروع شده ولی سرعت آن کند است.

افزایش اعمال تخصصی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی خوزستان

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان گفت: انجام اعمال جراحی تخصصی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان در چند سال اخیر با جذب پزشکان متخصص در مجموعه مدیر یت درمان تأمین اجتماعی خوزستان بیشتر شده است.

جلیلی افزود: با افزایش اعمال جراحی تخصصی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان، شمار بیماران اعزامی به دیگر استان‌ها برای انجام اعمال جراحی کمتر شده و میزان رضایت مندی جامعه هدف نیز بیشتر شده است.

مدیردرمان تأمین اجتماعی خوزستان در این نشست خبری گفت: خوزستان پس از تهران دارای بیشترین مراکز درمانی تأمین اجتماعی است.

جلیلی با اشاره به اینکه هم اکنون ۶ بیمارستان ملکی، یک بیمارستان هیأت مدیره‌ای (میلاد اهواز) و ۲۵ درمانگاه، دی کلینیک و پلی کلینیک در خوزستان مشغول خدمت رسانی به ۲.۸ میلیون نفری جمعیت زیرپوشش هستند افزود: ۵۵۰ پزشک متخصص و عمومی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان مشغول ارائه خدمت هستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی تأمین اجتماعی دزفول با پیشرفت ۹۰ درصدی در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان با پیشرفت ۸۰ درصد اوایل سال آینده افتتاح می‌شو که با بهره برداری از این ۲ بیمارستان، ارائه خدمات درمانی در مناطق شمالی و جنوبی خوزستان بهتر و متوازن‌تر می‌شود

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی شوشتر نیز درحال انجام است گفت: در هفته تأمین اجتماعی بخش سی سی یو بیمارستان تأمین اجتماعی ماهشهر افتتاح می‌شود و چند پروژه دیگر نیز در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: سی تی اسکن دوم بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز نیز امسال آماده بهره برداری می‌شود.

۱۰ هزار میلیارد ریال برای درمان غیرمستقیم در خوزستان

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان گفت: پارسال ۱۰ هزار میلیارد ریال نیز در بخش درمان غیرمستقیم در ۲ هزار مؤسسه طرف قرارداد صرف شده است.

وی گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی آمادگی دارد با مؤسسه‌های درمانی، دارویی و آزمایشگاهی نیز با هدف بهبود ارائه خدمات به جمعیت هدف قرارداد منعقد کند.

معاون اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان نیز در این نشست خبری که تعدادی از مسئولان کانون‌های بازنشستگی و شرکای تأمین اجتماعی حضور داشتند گفت: هم اکنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در خوزستان معادل ۶۱ درصد جمعیت استان زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند.

ضیا صباغ، توسعه ارائه خدمات غیرحضوری اولویت سازمان متبوع با هدف بهبود خدمت رسانی به جامعه هدف توصیف کرد و افزود: با ارائه خدمات غیرحضوری از طریق توسعه آی تی، استفاده از نیروی جدید در سازمان به حداقل می‌رسد.

وی به ارائه خدمات بیمه‌ای به کارگاه‌ها و کارگران مناطق سیل زده خوزستان که در جریان سیلاب فروردین ماه آسیب جدی دیدند اظهار داشت: کارخانه‌های نیشکری و کشاورزی با ارائه فهرست بیمه بدون وجه، اجازه نداد خدمات رسانی به آنان متوقف شود.

صباغ افزود: همه کارگران مناطق آسیب دیده از سیل خوزستان نیز که مشاغل آنان از دست رفته زیرپوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند.

طلب ۲۱ هزار میلیارد ریالی سازمان تأمین اجتماعی از دولت

معاون اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه سازمان متبوع ۲۱ هزار میلیارد ریال از دولت طلب کار است افزود: با وجود مشکلات مالی سازمان، تلاش شده حتی با استقراض از بانک‌ها، وظایف و تعهدات خود را انجام دهیم تا خللی در ارائه خدمات به جامعه هدف به وجود نیاید.

مدیران و مسئولان مدیریت درمان و اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان روز دوشنبه به مناسبت هفته تأمین اجتماعی ضمن با حضور در مزار شهدای اهواز در آرامستان بهشت آباد و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر، از بیمارستان بستری در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز عیادت کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار