مدیر آموزش و پرورش باوی با اشاره به اینکه ساخت مدرسه دخترانه حضرت نرگس از شش سال پیش آغاز شده بود، گفت: به دلیل عدم تامین منابع مالی لازم، ساخت این مدرسه حدود چهار سال متوقف شده بود و در حال حاضر ساخت آن از سر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۶۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 17 July 2019

مجید موحدیان اظهار کرد: ساخت مدرسه 9 کلاسه دخترانه حضرت نرگس از شش سال پیش آغاز و 50 درصد آن ساخته شده بود اما به دلیل مشکل تامین اعتبار، از حدود چهار سال پیش مراحل ساخت این مدرسه متوقف شده بود. بخشی از اعتبار لازم برای ساخت این مدرسه از منابع دولتی بوده است.

وی افزود: مدرسه دخترانه حضرت نرگس برای مقطع متوسطه در شهر ویس شهرستان باوی در نظر گرفته شده است و دارای مساحتی بالغ بر چهار هزار متر است. با توجه به تامین اعتبارات لازم، در حال حاضر مراحل ساخت آن دوباره از سر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: با قول‌هایی که به ما داده شده است، قرار است کار تکمیل این پروژه تا مهرماه تمام شود تا دانش‌آموزان این منطقه از این مدرسه استفاده کنند.

موحدیان افزود: در مجموع جمعیت شهر ویس 13 هزار نفر است و بالغ بر دو هزار و 200 دانش‌آموز دختر در مقطع متوسطه در این منطقه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ساخت مدرسه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار