کد خبر: ۷۶۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 20 July 2019

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران: از ابتدای آغاز طرح سالمسازی دریا تاکنون ۱۱ نفر در آب‌های ساحلی استان غرق شده اند.

کریمیان گفت: از این تعداد غریق ۱۰ نفر آقا و یک خانم بوده است. همچنین در این مدت ۵۹۰ نفر شامل ۴۳۵ نفر مرد و بقیه زن از خطر غرق شدن نجات یافتند.
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به استقرار و فعالیت ۹۵۰ نجات غریق در ۳۷۵ نقطه حادثه خیز نوار ساحلی و نیز ۴۰۰ نفر در ۹۷ طرح دریا افزود: امروز حق الزحمه این افراد به حسابشان واریز می‌شود.
کریمیان با تاکید بر شنا نکردن در مناطق سنگ چین به غرق شدن ۲ نفر در آب‌های ساحلی شهرستان‌های بابلسر و رامسر (سنگ چین) اشاره و از ۴ حادثه دریایی امسال در آب‌های ساحلی مازندران خبر داد و گفت: مسافران، گردشگران و هم استانی‌ها در مسیر تردد جت اسکی و قایق‌های تفریحی قرار نگیرند.
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ساعت ۹:۳۰ دقیقه دیروز جمعه ۲۸ تیر یک نفر به دلیل قرار گرفتن در مسیر قایق تفریحی و برخورد با آن جان خود را از دست داد افزود: از شناکردن در شب جدا خودداری شود.
کریمیان با اشاره به اینکه شنا فقط در داخل طرح‌ها و ساعت حضور عوامل نجات غریق مجاز است، بر همکاری لازم مسافران، گردشگران و هم استانی‌ها با عوامل اجرایی نجات غریق مانند هلال احمر، نجات غریق، نیروی انتظامی و دریابانی تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار