رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب گفت : در سال گذشته بیش از ۸۰ کارگاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد، آسیب شناسی و پیشگیری از آسیب‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی اجرا گردیده است.
کد خبر: ۷۶۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 20 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک بهزاد شیرزادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب، به مناسبت هفته بهزیستی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: با پشتیبانی سازمان بهزیستی، ۲۹۰ واحد تخریبی مددجویان تحت پوشش از زلزله ۹۶ تکمیل شده‌اند که در راستای برون سپاری و تخصصی نمودن خدمات بهزیستی، ۸ مرکز غیر دولتی در شهرستان ایجاد شده که خدمات بهزیستی را مستقیم به مناطق شهری و روستایی ارائه می‌دهند.

وی افزود: طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان (مانا) ۱۳ تا ۱۸ سال با هدف مشارکت اجتماعی و پرسشگری و تصمیم‌گیری منطقی نوجوانان توسط روانشناسان آموزش دیده در شهرستان در حال انجام است.

شیرزادی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۸۰ کارگاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد، آسیب شناسی و پیشگیری از آسیب‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی اجرا گردیده است و در حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها، غربالگری شنوایی و بینایی سنجی و همچنین معرفی جهت انجام آزمایشات ژنتیک توسط کارشناسان بهزیستی، در طول سال انجام می‌پذیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب در پایان خاطر نشان کرد: مردم در مواجهه با کودک آزاری، همسرآزاری، خودکشی و افکار خودکشی سریعاً با شماره ۱۲۳ تماس و کارشناسان اورژانس اجتماعی را مطلع نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار