رئیس تعاون روستایی اندیمشک خبر داد:
رئیس تعاون روستایی اندیمشک گفت: با هدف تامین امنیت غذایی و حمایت از دامداران، یک‌هزار و ۴۰۰ تن سبوس در اندیمشک توزیع شد.
کد خبر: ۷۶۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 23 July 2019

خشایار حسینی فر اظهار کرد: حمایت از کشاورزان و دامپروران در عمل حمایت از تولید ملی، تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره‌وری در بخش صنعت کشاورزی و دامپروری است.

وی با اشاره به توزیع سالانه یک‌هزار و ۴۰۰ تن سبوس در اندیمشک تصریح کرد: تامین امنیت غذایی جامعه از اهداف مهم مجموعه تعاون روستایی در شهرستان، استان و کشور است.

رئیس تعاون روستایی اندیمشک تصریح کرد: ۱۲۰ تن سبوس به صورت ماهانه در مناطق روستایی شهرستان اندیمشک برای تهیه خوراک دام و احشام توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به محصول کلزا اختصاص داده شد، افزود: یک هزار و ۲۰۰ تن محصول کلزا تولیدی مزارع اندیمشک خرید تضمینی شد.

حسینی فر تصریح کرد: سه هزار تن آرد در طی سال در شهرستان اندیمشک توزیع که از این میزان در ماه جاری ۲۹۵ تن آرد در مناطق روستایی شهرستان اندیمشک توزیع به عمل آمد.

۷۵ هزار نفر از جمعیت افزون بر ۱۷۰ هزار نفری شهرستان اندیمشکاز طریق دامداری و کشاورزی امرار معاش کرده و از قطب‌های مهم تولید انواع محصول زراعی در کشور شناخته می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار