استاندار خوزستان در آئین بهره برداری از کتابخانه عمومی ملاشیه گفت: در منطقه ملاشیه اهواز حدود ۵۰ هزار نفر زندگی می‌کنند و وظیفه ماست خدمات را به صورت عادلانه توزیع نماییم.
کد خبر: ۷۶۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 22 July 2019

 روز یکشنبه 30 تیرماه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسؤولان کتابخانه عمومی ابن سکیت و دومین دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی در منطقه ملاشیه اهواز به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان در مراسم بهره برداری از این دو مرکز گفت: در طرح جدید جامع اهواز منطقه ملاشیه و برخی دیگر از مناطق جزو محدوده شهر اهواز محسوب می‌شود و از این رو ما می‌توانیم خدمات بیشتر و بهتری به این مناطق ارائه دهیم.

غلامرضا شریعتی افزود: در منطقه ملاشیه اهواز حدود ۵۰ هزار نفر زندگی می‌کنند و وظیفه ماست خدمات را به صورت عادلانه توزیع نماییم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: اگر قرار است توسعه محقق شود باید پایدار و همه جانبه باشد و صرفاً در یک بعد نباشد؛ توسعه شبکه فاضلاب یک قسمت از کار است اما در کنار آن باید مدارس تجهیز شود که در حال انجام است همچنین موضوعاتی مانند کتابخانه ها و زیرساخت‌های فرهنگی بخش کار دیگر ماست که بهره برداری از کتابخانه ابن سکیت ملاشیه یک نمونه از این خدمات است.

شریعتی ادامه داد: در بخش ورزش نیز کارهایی در این منطقه در دست انجام است از جمله ساخت یک استخر و همچنین سالن ورزشی برای زنان و مردان را در دستور کار داریم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: دفاتر تسهیل گری به عنوان بیس و پایه رشد منطقه است که اداره آن نیز به دست خود مردم خواهد بود و امروز دومین دفتر در این منطقه را افتتاح می‌کنیم که اولین منطقه‌ای است که در آن دو مرکز از این دست برپا میشود.

شریعتی عنوان کرد: خدا را شاکریم که ملاشیه در مسیر توسعه قرار گرفته است. در شبکه فاضلاب حدود 17 میلیارد تومان در این منطقه هزینه شده است با این حال مردم برای گرفتن انشعاب آب و فاضلاب استقبال کمی داشته اند و بر عهده شیوخ و نخبگان منطقه است که مردم را تشویق و آگاه نمایند که با توجه به منافع اجتماعی بویژه در بخش سلامت و بهداشت که این مهم دارد برای گرفتن انشعاب آب و فاضلاب اقدام نمایند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در صورتی که مردم در اخذ انشعاب آب و فاضلاب استقبال کنند سی درصد باقیمانده کار نیز به سرعت تکمیل خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه توسعه فرهنگی و منابع انسانی بر همه امور مقدم است اظهار کرد: قصد داریم منطقه را از نظر زیرساخت ها به استانداردهای لازم برسانیم البته این مهم بدون خواست و همراهی مردم محقق نخواهد شد و باید همه دست به دست هم دهیم که مشکلات حل شود و در وهله اول خود مردم منطقه در این مسیر پیشرو باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار