با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان و همچنین مدیرکل نوسازی استان، کلنگ مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه دخترانه اهواز با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.
کد خبر: ۷۶۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 22 July 2019

پیش از ظهر امروز (۳۱ تیرماه) آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه دخترانه اهواز با حضور حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استان، رفیعی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و قربانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

این مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه با اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار و در زمینی به مساحت شش هزار و ۸۵۰ مترمربع، در اهواز ساخته خواهد شد. ۱۴۰ میلیارد ریال از اعتبار ساخت این مجتمع توسط هلدینگ اقتصادی عظام و همچنین ۱۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تامین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این آیین، از پایان ۲۲۰ پروژه در قالب ۱۲۰۰ کلاس درس در خوزستان تا قبل از مهرماه ۹۸، اختصاص یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی جهت نوسازی مدارس خوزستان و همچنین کمک ۷۰۰ میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز کشور به نوسازی مدارس استان خبر داد.

وی اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس خوزستان با اختصاص یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار، رتبه اول کشور را در شاخص اعتبارات استانی نوسازی مدارس به خود اختصاص داده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مدرسه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار