دانش آموزان دختر خوزستانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز، حائز عناوین برتر کشوری شدند.
کد خبر: ۷۶۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 22 July 2019

بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشور با حضور یک هزار و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان، مربیان و میهمانان وزارت آموزش و پرورش از ۲۲ تا ۳۰ تیرماه در زنجان برگزار شد.

بخش دختران این مسابقات از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه برگزار شد که در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در رشته‌های تفسیر، احکام، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته تفسیر قرآن کریم "محدثه اکبری" دانش‌آموز پایه دهم موفق به کسب رتبه اول کشور شد. "ستاره بهزاد" دانش‌آموز پایه یازدهم نیز موفق شد رتبه سوم کشوری در این رشته را از آن خود کند.

در رشته احکام "سیده زهرا موسوی" دانش‌آموز پایه دهم عنوان سوم را به دست آورد. "ادیان حسنی" دیگر دانش‌آموز خوزستانی شرکت کننده در این رقابت‌ها نیز موفق به کسب رتبه سوم در بین دانش‌آموزان پایه یازدهم شد.

در رشته نهج‌البلاغه نیز "فاطمه بنی نعمه" توانست رتبه اول این رشته را از آن خود کند. "هستی گودرزی" نیز در این رشته در بین دانش‌آموزان پایه یازدهم رتبه سوم کشوری را به دست آورد. همچنین "زهرا ستاری‌نژاد" موفق به کسب رتبه اول این رشته در بین دانش‌آموزان پایه دوازدهم شرکت کننده در این مسابقات شد.

در رشته صحیفه سجادیه "آسیه منصوری" دانش‌آموز پایه دهم و "پریسا صمیمی" از پایه یازدهم موفق به کسب رتبه پنجم این رقابت‌های قرآنی شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار