بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امسال فولاد با حضور جوا نکونام می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
کد خبر: ۷۶۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 23 July 2019

احمد عبدالله زاده درخصوص بازگشت به تیم فولاد، اظهارکرد: خیلی خوشحالم که پس از یک سال دوری از باشگاه و شهرم مجددا به فولاد برگشتم. امسال بازیکنان خوبی برای فولاد جذب شده اند و با حضور آقای نکونام، فولاد می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو سه اردوی خوب داشتیم و همه آماده ایم. به نظرم امسال بتوانیم با حضور هواداران و استادیوم زیبا دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

وی درباره اعتقاد نکونام به باززیکنان جوان نیز عنوان کرد: من قبلا هم با آقای نکونام کار کرده ام و نگاهش به جوانان خیلی خوب است. در نساجی نیز به جوانان خوبی بازی داد. امسال نیز این مهم را در فولاد مدنظر دارد و جوانان خوبی داریم که می توانم به سعادت حردانی اشاره کنم. ان شاءالله این بازیکنان جوان بتوانند خودشان را نشان دهند. آقای نکونام تمرینات برایش مهم است و به اسم نگاه نمی کند. پس هر کسی در تمرینات خوب باشد می تواند در تیم بازی کند.

عبدالله زاده بیان کرد: هواداران از فولاد انتظار دارند زیرا چند سال است که نتواسته ایم آن طور که باید و شاید نتیجه بگیریم. امسال تیم مان خیلی بهتر شده است و تمام هواداران باید همدل باشند زیرا می توان کارهای خوبی انجام داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار