رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
کد خبر: ۷۶۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 23 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه یکی از وظایف خطیر شرکت ملی گاز ایران تامین گاز طبیعی با وضعیت مناسب برای مشترکین است، اظهار داشت: در این راستا شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد متعهد می‌باشد تا گاز طبیعی را بصورت ایمن تحویل مصرف‌کنندگان کند.

خادم در جریان برگزاری مانور آتش سوزی و انفجار گاز در شهر پاتاوه گفت: هدف از اجرای مانور را توانایی مواجه با بحران های احتمالی در حوزه اتفاقات مربوط به گاز ،ایجاد آمادگی در افزایش توانمندی واحدهای عملیاتی برای توسعه راه حل های مقابله با بحران انفجار، مهار آتش سوزی و با مشارکت فعال واحدهای معین و سایر سازمان ها و ادارات به منظور کاهش آسیب پذیری، حفظ زیر ساخت های حیاتی و مدیریت بحران ناشی از تهدیدات و حوادث احتمالی غیر مترقبه عنوان کرد.

 مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به نکات ایمنی و مقابله با حوادث ،شرکت گاز را از جمله نهادهایی عنوان کرد که باید آمادگی کامل برای مواجه شدن با بحران ها را داشته باشد.

رحمن خادم افزود : در همین راستا این مانور با برنامه ریزی شرکت گاز استان و همکاری دستگاه هایی که در زمان وقوع چنین بحران های احتمالی به خدمات رسانی خواهند پرداخت انجام شد.

خادم مهم ترین اهداف این مانور را در راستای آمادگی های لازم ، مقابله و پیشگیری از حوادث برشمرد و گفت : آمادگی ذهنی و جسمی کارکنان امداد و اتفاقات هنگام حوادث ، فرهنگ سازی و باور عمومی ، تعامل با سازمان ها ، شناخت نقاط ضعف و قوت افراد و سازمان ها ، تدوام خدمات رسانی عمومی ، تسهیل مدیریت بحران، کاستن از آسیب پذیری تاسیسات و تجهیزات گازی، نهادینه کردن اصول پدافند غیر عامل در طرح ها و پروژه ها از جمله مهمترین مواردی بود که باید در این مانور به آن ها دست می یافتیم.

 مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان اینکه بسیج یکی از اعضای ستاد مدیریت بحران است، اظهار داشت: اثر نقش آفرینی بسیج در بحران های مختلف نشان از تخصص و آمادگی نیروی های بسیج در مقابله با شرایط بحرانی است و نیاز است که با تعامل و ارتباط سازنده از ظرفیت های بسیج بخصوص در هنگام بحران بهرمند شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت و جدیت کار در این مانور واحدها و سازمانهای مرتبط با موضوع ،از جمله امور HSE پایگاه مقاومت بسیج، حراست، تعمیرات و بهره برداری، امداد و اتفاقات، روابط عمومی، نهادهای خدمات رسان جمعیت هلال احمر دنا ،آتش نشانی دنا و اورژانس 115، نیروی انتظامی و فرمانداری دنا حضور فعال داشتند.

خادم در پایان گفت: مشترکان با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه می توانند این شرکت را در پایداری جریان گاز طبیعی یاری کنند تا شاهد هیچ گونه حوادث ناگوار و قطعی گاز در سطح این شهرستان گردشگر پذیر نباشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پاتاوه دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ازتجارب و رهیافت های مهندسان شیمی گرایش HSE بهره برداری شود همکاری با موسسات انرژی و سایر دستگاهه. و ارگانهایی که درزمینه اچ اس ای به طور علمی کارمی کنند بسیارمهم و جدی است ازتجارب شرکت ها و موسسات خصوصی و دانش بنیان ها برای جلوگیری از مخاطرات احتمالی و خطرات احتمالی استفاده شود از تجارب استان تهران و خوزستان اصفهان بوشهر هرمزگان فارس هم باید بهره برداری مفیدشود.
دنا پاتاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
مسولان رده بالای استانی و کشوری توضیح دهند که چرابابد پاتاوه که در محوراصلی و جاده اصلی یاسوج به اصفهان-تهران قرارگرفته،چرانباید اتش نشانی داشته باشد که خدای نکرده در هنگام وقوع سانحه امکان اطفای حریق وجودداشته باشد،شهرپاتاوه متاسفانه موردبی مهری و بی توجهی مسولان و مجریان و دست اندرکاران لشکری و کشوری قرارگرفته است.لزوم استقرار پلیس دایم و اتش نشانی بسیارضروری و واجب است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار