با محوریت جذب دانشجوی خارجی برگزار شد؛
نشست بررسی شیوه همکاری سه جانبه بین سه دانشگاه مهم کشور با هدف جذب دانشجوی خارجی به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 26 July 2019

دکتر منصور زراءنژاد، رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه جذب دانشجوی خارجی به ویژه از کشورهای حوزه خلیج فارس در اولویت برنامه های دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و دیگر دانشگاه های کشور است، اظهار کرد: در این راستا شب گذشته (دوم مردادماه) نشستی سه جانبه با حضور دکتر نورآذر، مشاور رئیس دانشگاه و رئیس دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همراه هیاتی از این دانشگاه، دکتر عصاری رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و بنده در خرمشهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه موضوع محوری این نشست جذب دانشجویان خارجی و همکاری آموزشی و پژوهشی مشترک سه دانشگاه بود، تصریح کرد: هر سه دانشگاه بر گسترش فعالیت های بین المللی و جذب دانشجویان خارجی و نیز همکاری بین دانشگاهی تاکید کرده و آمادگي خود را برای همكاري سه جانبه با عقد تفاهم نامه اعلام کردند.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: در این نشست زمینه‌های مناسب تبادل استاد، بهره مندی و استفاده متقابل از توانمندی علمی، آموزشی، پژوهشی و تخصصی در جهت جذب دانشجوی خارجی، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

زراء نژاد در پایان گفت: مقرر شد که در نشست آتی این توافقات نهایی شود.

پس از پایان نشست، مهمانان از آزمایشگاه ها، کارگاه ها و محیط های آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بازدید کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار