به دستور شهردار اهواز و به منظور رفع ناهنجاری‌ها و نا زیبایی‌های موجود در شهر که نیاز به هزینه و بودجه خاصی ندارد، برای اولین بار سامانه «تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق» راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۶۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 27 July 2019

موسی شاعری شهردار اهواز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق برای اولین بار با هدف بررسی و رفع معضلات شهر بر روی پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز به نشانی ahvaz.ir قرار گرفت.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه معاونان خدمات شهری مناطق موظفند ضمن بررسی وضعیت ناهنجاری منطقه خود نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام کنند.

شهردار اهواز ضمن تشریح نحوه عملکرد این سامانه  توضیح داد: تعداد 1292 تصویر از ناهنجاری‌های سطح شهر از مناطق هشتگانه بر روی این سامانه بارگذاری شده که عمدتا معضلاتی است که بدون نیاز به هزینه کرد خاص یرطرف خواهند شد لذا هرمنطقه موظف است پس از رفع مشکل تصویر اصلاح شده آن معضل را روی سامانه ارسال کند.

شاعری در پایان تاکید کرد: این کار باید در مدت یکماه انجام شده و کلیه تصاویر با تصاویر اصلاح و رفع آن مشکل  جایگزین شود و با مسؤولی که نسبت به انجام کار و رفع ناهنجاری‌های سطح شهر کوتاهی کند، برخورد می‌شود.

گفتنی است این سامانه هم اکنون بر روی سایت شهرداری اهواز به نشانی Ahvaz.ir و با عنوان تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق قابل رویت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار