کد خبر: ۷۶۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 27 July 2019

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران که حدود ۴۵ روز قبل برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا کرد و با وجود تایید استعفایش از سوی وزیر صمت؛ همچنان رتق و فتق امور را در دستگاه تحت مدیریتش انجام می دهد، امروز در عین ناباوری در همایش تجلیل از صنعتگران با قدردانی رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت استان مازندران از عملکردش به طور غیر رسمی در بین صنعتگران نمونه استان تودیع شد تا جانشینش مشخص شود.
ابوالفضل رضوی در این نشست اعلام کرد که محمد محمد پورعمران مدیر صمت مازندران در هنگام مسوولیت تک ستاره بود و پس از ۶ سال سکانداری صمت مازندران حالا چهار ستاره شد.
 یکی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در این نشست به صورت غیر رسمی گفته که با رد گزینه‌های بومی برای اداره کل صمت ، مدیرکل صمت مازندران از یکی از استان های همجوار می آید.
 ترک جلسه به دلیل گرمای سالن
نامناسب بودن سیستم سرمایش سالن برگزاری همایش که مربوط به بانک ملی مازندران بود، باعث شد تا تعداد زیادی از صنعتگران که امیدی به تجلیل خود در این آیین نداشتند، سالن را در همان ساعات اولیه ترک کنند.
گرمای سالن به دلیل تعداد زیاد دعوت شدگان به گونه‌ای بود که اکثر سخنرانان این جلسه پس از قرارگیری در پشت تریبون از وضعیت گرما اظهار گله مندی کردند.
عذرخواهی استاندار به دلیل عدم حضور
استاندار مازندران رونق بخشیدن به اقتصاد و صنعت را یکی از سه اولویت کاری خود پس از کسب کرسی نماینده عالی دولت در مازندران اعلام کرده بود، در هفتمین همایش تجلیل از صنعتگران استان که در نیمه راه سال اول انتصابش برگزار شد، حضور نداشت.
 احمد حسین زادگان که حدود ۶ ماه از سکانداریش بر مسند نماینده عالی دولت در مازندران می گذرد و چند روز قبل میزبان وزیر صمت در مازندران بود، برای پیگیری مشکلات صنعت و نشست با معاون اول رئیس جمهوری در تهران به سر می برد .
وی به دلیل اینکه نتوانست در این نشست حضور پیدا کند از صنعتگران عذرخواهی کرد و معاون اقتصادیش را برای شرکت در این نشست اعزام کرد.
طفره معاون وزیر از اعلام گزینه مدیرکل صمت مازندران 
سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت که سخنران اصلی همایش تجلیل از صنعتگران مازندران بود، در پایان سخنانش در حالی در حلقه خبرنگاران استانی برای جویای انتصاب مدیرکل صمت استان قرار گرفته بود، از انتخاب مدیرکل جدید و حتی تایید استعفای مدیرکل قبلی هم طفره رفت.
زرندی در پاسخ خبرنگاران در مورد تعیین تکلیف مدیرکل صمت مازندران گفته بود که محمد محمدپور عمران که استعفایش مورد تایید وزیر نیز قرار گرفته، تا انتصاب مدیرکل جدید همچنان در سمتش است.
همایش تجلیل از صنعتگران مازندران صبح امروز برای تجلیل از ۴۰ صنعتگر نمونه در سالن بانک ملی در شهر ساری برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار