حسین افضلی نماینده شهرستان اقلید گفت: برنامه‌ریزی مناسبی جهت صادرات محصولات کشاورزی در فصل صادرات در دستور کار قرار گیرد تا ضمن رفع مشکل کشاورزان درآمدزایی آنان نیز افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۷۶۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 29 July 2019

به گزارش تابناک فارس: سید حسین افضلی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: از اقدامات اخیر آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه و اقدام قاطعانه دستگاه قضا در برخورد با مفسدین اقتصادی که منجر به تقویت اعتماد عمومی شده است، تشکر می‌کنم.

تابناک فارس هم از جناب آقای افضلی برای حضور پر رنگ و موثرشان در مجلس تشکر می کند! و به ایشان توصیه می کند به جای رد و بدل کردن تعارف و تشکر پیگیر مشکلات مردم شهرستان اقلید باشند نه آنکه به تذکری کوتاه که هر از چندگاهی می دهند اکتفا کنند.

وی از اسلامی وزیر راه و شهرسازی خواست درباره احداث تنها تونل اقلید اقدامات مؤثر را انجام دهد.

افضلی در تذکری خطاب به حجتی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: از این وزارتخانه برای حل مشکل کود کشاورزان سپاسگزارم اما ساماندهی قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی که دسترنج یک ساله آنها است بسیار مهم است، لذا باید برنامه‌ریزی مناسبی جهت صادرات محصولات کشاورزی در فصل صادرات در دستور کار قرار گیرد تا ضمن رفع مشکل کشاورزان درآمدزایی آنان نیز افزایش پیدا کند.

نماینده مردم اقلید در مجلس خاطرنشان کرد: از اردکانیان وزیر نیرو و سرپرست وزارت آموزش و پرورش می‌خواهم مشکل برق مدارس اقلید را هر چه سریع‌تر حل و فصل کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار