مربی فوتبال:
یک مربی فوتبال خوزستان معتقد است که فولاد در لیگ نوزدهم مدعی کسب سهمیه آسیایی خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 29 July 2019

محسن بابادی به ارزیابی از چگونگی آماده‌سازی تیم‌های فولاد، نفت‌آبادان و نفت‌مسجدسلیمان پرداخت. این مربی فولاد را در لیگ نوزدهم مدعی کسب سهمیه می‌داند و موقعیت نفت آبادان را در لیگ پیش‌رو خطرناک و در نیمه پایین جدول و موقعیت نفت‌مسجدسلیمان را در نیمه بالایی جدول می‌بیند.

*نکونام و فولاد امسال فصل موفقی را خواهند داشت

وی در ابتدا در خصوص تیم فولاد خوزستان، گفت: فصل گذشته تغییرات بسیاری در کادرفنی فولاد داشتیم که می‌توان گفت روند باثباتی را شاهد نبودیم ولی خوشبختانه امسال یک مربی جوان و کاربلد و همچنین پرافتخار در دوران بازیگری در فوتبال کشور را در راس کادرفنی این تیم داریم. حُسن آقای نکونام جوان و جویای نام بودن آن است. همچنین یکی دیگر از حُسن‌های نکونام در فولاد این است که جزو ابتدایی‌ترین مربیان تیم های لیگ برتری بود که کارش را خوب و زود شروع کرد. تیم‌هایی که کارشان را زود شروع می‌کنند و می‌توانند فصل بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشند، حتی اگر خوب هم بسته نشوند می‌توانند موفق باشند که احساس می‌کنم نکونام و فولاد امسال فصل موفقی را خواهند داشت.

وی افزود: باتوجه به این‌که خود نکونام در گذشته در پست هافبک دفاعی بوده، بیشتر بازیکنانی که جذب کرده است عمدتا هافبک، هافبک دفاعی یا مدافع میانی هستند. پس باتوجه به جذب این بازیکنان و یک گلر خوب به نام شهاب گردان، نظر نکونام این است که فولاد ابتدا گل نخوردن را در دستور کار داشته باشد. پس فولاد برای یک سوم دفاعی خود برنامه دارد تا جایی که می‌تواند گل نخورد یا اجازه نفوذ به حریفان را ندهد. به همین دلیل احساس می‌کنم امسال فولاد هم گل‌های خورده کمی خواهد داشت و هم باخت‌های کمی را متحمل می‌شود. به نظرم فولاد با قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول به کار خود در لیگ نوزدهم پایان خواهد داد، البته علاقه‌مند بودیم فولاد یکی دو مهاجم خوب دیگر هم جذب کند که اگر این مهم انجام می‌شد شاید فولاد جزو مدعیان کسب مقام قهرمانی نیز قرار می‌گرفت.

*دیر شکل گرفتن و بازی‌های تدارکاتی کم از عوامل ضربه به آبادان در لیگ نوزدهم

این کارشناس فوتبال در ارزیابی از تیم نفت آبادان نیز اظهارکرد: متاسفانه نفت آبادان کمی دیر شکل گرفت، ضمن این‌که یک مربی غیربومی و البته شناخته شده برای ما ایرانی‌ها را به خدمت گرفت. به نظرم نفت نتوانست بازیکنان خوبی را جذب کند و نیاز بود آبادان یک هافبک طراح خوب و یک مهاجم خوب و گلزن در حد پریرای فولاد را به خدمت بگیرد.تنها دلیلی که می‌تواند به نفت در لیگ نوزدهم ضربه بزند دیرشکل گرفتن و انجام تمرینات در زمان بسیار کم و فشرده و بازی‌های تدارکاتی کم است.

وی بیان کرد: نفت آبادان در دو فصل اخیر شاید بهترین عملکرد در 40 سال گذشته را داشته است. فصل گذشته سرجیو سرمربی این تیم بود که نفت با تساوی‌های بسیار و باخت‌های کم و همچنین روند خوب در دیدارهای پایانی توانست رتبه خوبی کسب کند. فصل قبل صنعت نفت آن‌قدر نباخت و برابر تیم‌های خوب توانست به تساوی برسد که در پایان فصل با خودباوری به نتایج خوبی رسید ولی برای امسال کار آن‌ها را کمی سخت‌تر می‌بینم زیرا اگرچه اسکوچیچ برای ما ایرانی‌ها شناخته شده است ولی کارنامه خیلی موفقی در ایران ندارد، ضمن این‌که این تیم کار خود را دیر شروع کرد و بازیکنان خیلی خوبی را هم جذب نکرده است اما امیدوارم موفق شود.

*امسال نفت‌مسجدسلیمان دست و پا بسته نیست

بابادی در ارزیابی از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان نیز عنوان کرد: نفت‌مسجدسلیمان هم همان مشکلات نفت آبادان را به نوع دیگری در ابتدای کار خود داشت. وضعیت هیات مدیره آن مشخص نبود و تیم بسیار دیر شکل گرفت اما مسوولان باشگاه، مربی را برای راس کادرفنی تیم انتخاب کردند که از نظر من یک مربی خوب، با اخلاق و بی‌حاشیه است و تمام این‌ها می‌تواند به نفع نفت‌مسجدسلیمان باشد و به آرامش روی سکوها نیز کمک کند. این مربی تغییر و تحول اساسی در تیم ایجاد و بازیکنان بسیار و بعضا خوبی را به ویژه در خط میانی و حمله جذب کرده است که نویدبخش این است که نفت در فصل نوزدهم دست و پا بسته نیست و می‌تواند پیروزی‌هایی را کسب کند که در فصل قبل تشنه این مهم مخصوصا در نیم‌فصل دوم بود.

وی ادامه داد: باتوجه به این‌که نفت‌مسجدسلیمان بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و یک مربی بدون حاشیه دارد، نفت‌مسجدسلیمان را از نفت آبادان موفق‌تر می‌بینم، البته نفت‌مسجدسلیمان هم دیر شکل گرفت و نتوانست تمرینات لازم را مانند فولاد داشته باشد. همچنین نفت در حال حاضر در اردوی تهران است که این می‌تواند به آمادگی هر چه بیشتر آن ها کمک خوبی داشته باشد، ضمن این که حضور این تیم در تهران، آن‌ها را از حواشی نیز دور کرده است.

این مربی فوتبال در پایان نیز گفت: در مجموع به نظرم باتوجه به این‌که فولاد تمرینات خود را زود آغاز کرد و مربی جویای نام دارد و بازیکنان خوبی را هم به خدمت گرفته است، امسال شاید قهرمان نشود ولی مدعی کسب سهمیه است و موقعیت نفت آبادان را خطرناک و در نیمه پایین جدول و نفت‌مسجدسلیمان را در نیمه بالایی جدول می‌بینم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار