فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شامل سیگار، پوشاک، دریل، موتورجوش، اسپری خوش بوکننده و سشوار در شهرستان پاوه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 29 July 2019

 به گزارش خبرگزاری تابناک، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: این مقدار کالای قاچاق با تلاس ماموران انتظامی پاوه در ارتفاعات صعب العبور شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه کشف شد.

وی افزود: در این ماموریت پلیس نودشه پس از اطلاع از فعالیت عده‌ای قاچاقچی در مسیر‌های صعب العبور کوهستانی، به منطقه اعزام شد و قاچاقچیان با مشاهده ماموران بار قاچاق خود را رها کرده و متواری شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی از بار‌های قاچاقچیان، ۳۰ هزار نخ سیگار، ۴ دستگاه سنگ فرزمینی، ۱۰ دستگاه دریل شارژی، ۱۲ دستگاه موتور جوش، ۲ هزار و ۶۴۰ عدد گل تزئینی، ۱۱۵ عدد اسپری خوشبو کننده، ۱۴ دستگاه سشوار و ۳۰۰ دست پوشاک زنانه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

وی همچنین از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که توسط پلیس کرمانشاه دنبال می‌شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار