استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مردم روستای جلیل خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ 30 July 2019
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه علی اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، رستمی مدیر عامل بنیاد وفاق سبز علوی و تعدادی از مدیران به روستاهای باغچه جلیل و اسلام آباد سفر کردند.
استاندار و هیئت همراه هنگام ورود به روستای باغچه جلیل مورد استقبال مردم و مسئولان محلی قرار گرفتند.
استاندار در ابتدای سفر خود به این منطقه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کرد.
کلانتری در دیدار با جمعی از مردم روستاهای جلیل و اسلام آباد به صورت چهره به چهره گفتگو و دستورات لازم جهت پیگیری مطالبات و تقاضاهای مردمی را صادر کرد.
استاندار همچین در مسجد روستای جلیل حضور یافت و در بین مردم به صحبت پرداخت.
کلانتری در این دیدار با بیان اینکه باید واقع بینانه به مشکلات و کمبودات نگاه کنیم، عنوان کرد: نباید خدمات نظام در طول ۴۰ سال اخیر نادیده گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ هزارمترمربع آسفالت با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در روستای باغچه جلیل عملیاتی شده است.
کلانتری با اشاره به پیش بینی ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای روستای جلیل در کمیته برنامه ریزی استان، بیان کرد: انتظار می رود اصحاب رسانه و تریبون داران بدون هرگونه حب و بغضی و واقع بینانه خدمات نظام را برای مردم بیان کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان مهم ترین دغدغه دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: باغچه جلیل به عنوان پایلوت و روستای هدف اجرای طرح《روستای بدون بیکار》انتخاب شده است.
وی با تاکید بر اینکه نورامید نباید در دل هیچ کسی کم سو شود، بیان کرد: در صورت رفع معارضات اجتماعی بدون شک طرح های بیشتری در این روستا اجرا خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان خواستار همکاری بیش از پیش مردم برای اجرای طرح های عمرانی شد و افزود: برای نگهداری طرح ها نیازمند همکاری مردم با مسئولان هستیم تا با جذب اعتبارات زمینه پیشرفت منطقه را فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در قالب بیش از ۱۰۱ پرونده برای مردم جلیل پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: با پرداخت این تسهیلات هیچ جوان بیکاری در این روستا دیگر وجود ندارد.
کلانتری افزود: طی دو روز گذشته ۱۱ نفر از تعداد ۱۰۱ متقاضی تسهیلات دریافت کرده اند.
وی بیان کرد: این طرح روستای بدون بیکار با همکاری دولت، صندوق کارآفرینی امید و با مشارکت بنیاد سبز وفاق علوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی انجام شده است.
استاندار همچنین در بازدید از محور روستای جلیل خواستار ساماندهی راه ارتباطی مردم شد.
در حاشیه این سفر کلنگ مسجد روستای اسلام آباد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع به زمین زده شد.
همچنین خانه مادر شهید《مسعود نوروزیان》به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار