حیدری:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طی سال‌های گذشته کارهای خوبی در ایجاد زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی رخ داده است و امیدوارم با هدف‌گذاری انجام شده برای سال 98، بتوانیم بیش از 100 هزار مترمربع به سرانه ورزش خوزستان اضافه کنیم.
کد خبر: ۷۶۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 31 July 2019

افشین حیدری در مراسم تودیع رییس پیشین و معارفه سرپرست جدید هیات ورزش‌های همگانی استان که امروز در استانداری برگزار شد، اظهارکرد :سرانه ورزش خوزستان نسبت به استاندارد کشور در شرایط خوبی نیست. طی سال‌های گذشته کارهای خوبی در ایجاد زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی رخ داده است و امیدوارم با هدف‌گذاری که برای سال 98 داشتیم، بتوانیم بیش از 100 هزار مترمربع بر سرانه ورزش خوزستان اضافه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های خوب سرپرست جدید هیات ورزش‌های همگانی خوزستان، عنوان کرد: امیدواریم کار جدیدی را در ورزش همگانی استان آغاز کنیم و با توجه به مشکلات و معضلاتی که در خوزستان وجود دارد، می‌طلبد هر بخشی بتواند سهم خود را نسبت به مسوولیت اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه ادا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید هماهنگی‌های لازم در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه انجام شود. ضمن این‌که سرپرست جدید هیات ورزش‌های همگانی در نظر دارد جلسه‌ای با روسای ورزش و جوانان شهرستان‌ها برگزار کند تا در نهایت بتوانیم برای ورزش همگانی خوزستان برنامه‌ریزی کنیم.

وی همچنین بیان کرد: ساختمان جدید ورزش‌های همگانی خوزستان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد. هیات همگانی، هیات بسیار بزرگی است که نیاز به جایگاه بزرگی دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار