معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: دختران دادرس استان ایلام در هفتمین مرحله المپیاد آماده کشوری، علاوه بر مقام سوم کشوری در رشته اطفاء حریق ، جام بشردوستی را نیز از آنِ خود کردند .
کد خبر: ۷۶۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 01 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر علی اکبری اظهار کرد: دانش آموزان دادرس جمعیت هلال احمر شهرستان دره شهر که به عنوان نماینده استان ایلام در هفتمین مرحله مسابقات المپیاد آماده اردوگاه شهید باهنر تهران شرکت کردند، علاوه بر کسب رتبه سوم در رشته اطفاء حریق، موفق به کسب جام بشردوستی شدند .

وی گفت: این مسابقات در آیتم های مختلف پناه گیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، احیای قلبی ریوی، کنترل خونریزی، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، اطفا حریق،  اسکان اضطراری و مسابقات جانبی فرهنگی و ورزشی برگزار شد .  

علی‌اکبری تصریح کرد: اصلی ترین و مهم ترین هدف جمعیت هلال احمر در برگزاری این مسابقات، آموزش اصول و اهداف هلال احمر و آشنایی دانش آموزان با مبانی اخلاقی و انسانیت است که در جام بشردوستی این مسابقات، نهادینه شده و دانش آموزان با رعایت اصول بشردوستی، نوع‌دوستی، کمک به همنوع، مهربانی، تکریم و احترام به انسان‌ها و گسترش مهرورزی از یکدیگر سبقت می گیرند .  

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: تیم دادرس پسران جمعیت هلال احمر استان ایلام در مرحله کشوری هفتمین دوره از المپیاد آماده کشور، موفق به کسب دو مقام دومی در آیتم های اطفا حریق و حمل مصدوم  همچنین مقام اول در مسابقه جانبی هفت سنگ و مقام دوم در مسابقه جانبی حمل آب را کسب کردند ./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار