معاون وزیر ورزش و جوانان از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال تا ۲۳ مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 02 August 2019

محمدرضا داورزنی که در مجمع عمومی و سالانه فدراسیون تیراندازی شرکت کرده بود اظهار کرد: با توجه به اقدامات وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر را ظرف امروز و فردا اعلام می‌کند و مسابقات هم نهایتا بیستم تا بیست و سوم مرداد آغاز می‌شود.

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه ورزشگاه آزادی تهران ۹۹ درصد برای برگزاری مسابقات آماده شده است تاکید کرد: ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان و فولاد شهر اصفهان، فولاد اهواز و آبادان هم آماده شده‌اند. دغدغه ما ورزشگاه‌های قائم شهر و مسجد سلیمان بود که نصب صندلی، تکمیل ورودی‌ها و رختکن ورزشگاه قائم شهر با پیگیری‌های استاندار به پایان رسیده است.

او با بیان اینکه فدراسیون برای برگزاری مسابقات، نصب صندلی، فروش الکترونیکی بلیت، نصب دوربین‌های امنیتی و گیت‌های ورودی را الزام آور کرده است گفت: به جز گیت‌های ورودی مابقی کارها در این ورزشگاه‌ها انجام شده است. دو استادیوم جم بوشهر و مسجد سلیمان هنوز مشکلشان حل نشده که در صورت آماده نشدن، مسابقات آن‌ها در مرکز استان برگزار خواهد شد.

داورزنی درباره پرداخت پاداش قهرمانان ورزشی هم گفت: پاداش قهرمان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جارکارتا پرداخت شده و پاداش سایر مسابقات جهانی هنوز به آنان داده نشده است. پاداش سایر رشته‌های مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان را هم ان‌شاءالله تا پایان سال پرداخت خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت را در اولویت دانست و گفت: تکمیل سالن‌های ۶۰۰۰ نفری هم در اولویت تکمیل قرار دارند. این سالن‌ها مانند سالن‌های ۶۰۰۰ نفری ارومیه و اردبیل می‌توانند میزبان مسابقات جهانی باشند. همواره ۳ تا ۴ هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که با توجه به محدودیت‌ها و بر اساس اولویت آن‌ها را به بهره برداری خواهیم رساند.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا تجهیز سالن و مجموعه‌های ورزشی وظیفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است گفت: این شرکت به صورت عمومی فقط زیرساخت‌های ورزشی را فراهم می‌کند و تجهیز آن‌ها وظیفه فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار