معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از توسعه مسیرهای دوچرخه تا آمادگی شیراز برای شروع عملیات اجرایی خطوط تراموا و همچنین برنامه ریزی های مختلف در حوزه مطالعات حمل و نقل درون شهری گفت.
کد خبر: ۷۶۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ 01 August 2019

به گزارش تابناک فارس: مجتبی زوربخش که به عنوان سخنران در صحن علنی شورا گزارشی از عملکرد سازمان متبوع خویش ارایه داد از ورود یک‌هزار دستگاه دوچرخه نسل چهار به شیراز خبر داد و گفت: تا اوایل شهریور این دوچرخه ها وارد مسیرهای مربوطه خواهند شد و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی خط یک تراموای شیراز خبر داد و گفت: خط یک تراموای شیراز در بودجه سال ۹۸ شهرداری از اعتبار اولیه‌ای افزون بر ۱۲ میلیاردتومان برخوردار است و این خط از باسکول نادر به سمت شاهزاده قاسم، حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، میدان شهدا،خیابان ۲۲بهمن،محور حافظ،خیابان نفت،آرامگاه سعدیه و در نهایت تا شهرک سعدیه ادامه خواهد داشت.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز قرارداد ساخت سيستم حمل و نقل عمومي تراموا (واگن برقي) تا بهمن 97 پايان مي يابد و بي درنگ عمليات اجرايي آن آغاز مي شود.

زوربخش افزود: اجرای خطوط اتوبوسرانی تندرو موسوم به بی آرتی در شیراز نیز از جمله سایر اقدامات در حال اجرای این سازمان است و همچنین نوسازی ۲۰ درصدی ناوگان اتوبوسرانی شیراز،توسعه خطوط مینی بوسرانی و ورود ۵ دستگاه ون ویژه جابجایی معلولان با امکان ورود با ویلچر نیز از جمله سایر اقدامات این سازمان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار